استاندارقم عنوان کرد:
استاندار قم ايجاد بسترهاي اعتماد ساز براي حضور سرمايه گذاران بخش گردشگري در قم را امري مهم تلقي كرد و گفت: دولت بايد به سرمايه گذاران اين اطمينان را بدهد كه از حمايت كامل برخوردار هستند.
کد خبر: ۶۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 29 July 2015
به گزارش تابناک قم، سيد مهدي صادقي در ديدار مرتضي رحماني موحد معاون گردشگري سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری كشور طي سخناني بر ضرورت توسعه ي گردشگري مذهبي در قم تاكيد كرد.

استاندار قم با اشاره به قرار گرفتن اين شهر در محور مواصلاتي 17 استان كشور، تردد سالانه ي حدود 20 ميليون نفر از اين استان را مورد توجه قرار داد و افزود: با ايجاد جذابيت هاي لازم براي اقامت زائرين از اين فرصت مي توانيم نهايت بهره برداري را داشته باشيم.

صادقي استفاده از نظرات نخبگان را در راستاي توسعه ي گردشگري راهگشا خواند و خاطرنشان كرد: تصميم گيري بر اساس تضارب آراء و جديت براي دستيابي به برنامه ها مي تواند زمينه ي رونق اين صنعت را فراهم كند.

وي ايجاد بسترهاي اعتماد ساز براي حضور سرمايه گذاران بخش گردشگري در قم را امري مهم تلقي كرد و افزود: دولت بايد به سرمايه گذاران اين اطمينان را بدهد كه از حمايت كامل برخوردار هستند.

صادقي در ادامه فراهم نمودن زيرساخت هاي ريلي، ‌هوايي و جاده اي قم را در راستاي توسعه گردشگري بسيار مهم برشمرد و تصريح كرد: با اهتمام دولت مي توانيم در آينده اي نزديك شاهد تحقق اين امر باشيم.

مرتضي رحماني موحد معاون گردشگري سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری كشور نيز در اين جلسه با اشاره به نقدينگي بالاي كشور، سرمايه گذاري در زمينه ي گردشگري را از جمله راهكارهاي مهم براي ايجاد اشتغال و درآمد پايدار عنوان كرد.

وي با تاكيد بر ضرورت هم افزايي هرچه بيشتر در بخش هاي مرتبط با توسعه ي گردشگري گفت: اميدواريم با هماهنگي همه ي دستگاه هاي ملي و متوليان استاني زمينه ي توسعه و رونق بيش از پيش بخش گردشگري را فراهم نماييم.

معاون گردشگري سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری با اشاره به ظرفيت هاي ويژه ي قم در زمينه ي گردشگري ديني ابراز اميدواري كرد كه با همكاري مجموعه هاي دست اندركار و حمايت استاندار رشد و شكوفايي اين صنعت در استان تحقق يابد.

رحماني موحد خاطرنشان كرد: با سياست گذاري صحيح و فراهم نمودن زيرساخت هاي لازم در اين بخش مي توانيم مدت اقامت زائرين در قم را تقويت كنيم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار