نماینده مردم شیراز در مجلس:استان فارس سال ها است به محل آزمون و خطا تبدیل شده و هر 15 ماه یکبار در سال های اخیر استاندار عوض می شود که پیامد آن عقب ماندگی استان از توسعه است، لطفا فردی از مدیران بومی را برای استانداری تعیین کنید که تا پایان دولت پایدار بماند.
کد خبر: ۶۸۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ 28 November 2018

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: علی اکبری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 7 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور، گفت: طبق تبصره 6 قانون تضمین خرید دولت موظف است قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی را به گونه ای تامین کند که میزان افزایش آن هیچ گاه از نرخ تورم همان سال کمتر نباشد و قبل از شروع فصل پاییز اعلام کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه مصوبه اخیر شورای اقتصاد با تاخیر در اعلام قیمت گندم برای سال 98 و افزایش حداقل قیمت آن نه با قانون تطبیق دارد و نه در جهت منافع ملی و نه در شرایط تحریم و تهدید مصلحت نظام رعایت شده است.

وی ادامه داد: پیامد این موضوع قاچاق، کاهش تولید کشاورزان و وابستگی به واردات است.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکری به وزیر کشور، گفت: استان فارس سال ها است به محل آزمون و خطا تبدیل شده و هر 15 ماه یکبار در سال های اخیر استاندار عوض می شود که پیامد آن عقب ماندگی استان از توسعه است، لطفا فردی از مدیران بومی را برای استانداری تعیین کنید که تا پایان دولت پایدار بماند.

اکبری در تذکری به دولت یادآور شد: کارآفرینان و صاحبان سرمایه از دیوان سالاری و تشریفات زائد مانع تراشی و ناهماهنگی گلایه مند هستند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر اقتصاد افزود: رفتار یک جانبه و سخت گیری های روزافزون تولید را زمین گیر و تولیدکنندگان را پشیمان و متواری کرده است لطفا رسیدگی کنید.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس دهم در تذکری به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی گفت: بارندگی های اخیر و روان آب ها فرصتی بود تا آب خوان های کشور تقویت شود اما متاسفانه به دلیل نبود زیرساخت ها و سوءمدیریت ها به سیلاب تبدیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار