مدیر کل امور غله و خدمات بازرگانی قم با بیان اینکه هزینه هر کیسه آرد در قم حدود ۱۰ هزار تومان از سایر استان‌ها ارزان‌تر است، افزود: آرد این استان از نظر کیفیت رتبه اول کشور را دارد.
کد خبر: ۶۸۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴ 27 November 2018

به گزارش تابناک قم، بهزاد رادمنش بیان کرد: در استان قم فقط یک مرکز ذخیره سازی گندم وجود دارد که ملکی و متعلق به شرکت بازرگانی ایران است.

وی با بیان اینکه وجود یک سیلو برای استان قم کافی نیست، افزود: در حال پیگیری برای احداث یک سیلوی دیگر با مشارکت بخش خصوصی هستیم.

مدیر کل امور غله و خدمات بازرگانی استان قم با بیان اینکه گندم مورد نیاز استان قم ذخیره شده است، افزود: خوشبختانه مشکلی از نظر تأمین گندم مورد نیاز مصرفی در این استان وجود ندارد.

وی بیان کرد: فرایند خرید آرد دولتی در استان قم انجام می‌شود و هر نانوایی بر اساس قابلیت خود از کارخانه‌های آرد موجود در استان، آرد مورد نیاز خود را خریداری می‌کند.

رادمنش ادامه داد: آزادپزان می‌توانند آرد مورد نیاز خود را از سایر استان‌ها خریداری کنند همانگونه که از استان‌های دیگر نیز به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، آرد از قم خریداری می‌کنند.

وی بیان کرد: هزینه هر کیسه آرد در استان قم حدود ۱۰ هزار تومان از سایر استان‌ها ارزان‌تر است و همچنین آرد این استان از نظر کیفیت رتبه اول کشور را دارد.

مدیر کل امور غله و خدمات بازرگانی استان قم گفت: بر اساس آمار بالغ بر ۹۰ درصد آزادپزان از داخل استان آرد مورد نیاز خود را تهیه می‌کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار