دبير هیأت كاراته استان قم خبر داد
دبير هیأت كاراته استان قم گفت: با معرفي كاراته‌كا‌هاي برتر رنكينگ كاراته‌وان دختران و پسران ايران شاهد حضور سه نماينده قم در جمع بهترين‌ها هستيم.
کد خبر: ۶۸۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 26 November 2018

به گزارش تابناک قم، سعید برخوردار، اظهار کرد: امسال برای نخستین‌بار شاهد برگزاری رقابت‌های لیگ کاراته‌وان پسران و دختران ایران هستیم و این مسابقات زیر نظر سازمان لیگ فدراسیون کاراته و با حضور درخشان کاراته‌کاهای قم به انجام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: با پایان نخستین مرحله پیکارهای لیگ کاراته‌وان ایران، رنکینگ چهار کاراته‌کای برتر دختر و پسر اعلام شد و از بین کاراته‌کاهای قمی حاضر در این دوره، یک نفر در بخش کاتا و دو کاراته‌کا در قسمت کومیته بین برترین‌های رنکینگ قرار گرفتند.

دبیر هیأت کاراته استان قم با بیان اینکه این لیگ در دو بخش کاتا و کومیته رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود، ابراز کرد: در بخش دختران نماینده‌ای از قم بین برترین‌ها نیست اما در کاتای انفرادی رده سنی جوانان پسر سیدمجید وکیلی از قم حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: در کاتای انفرادی جوانان احمدرضا محمودی از تهران با 2730 امتیاز در صدر ایستاده، سیدمجید وکیلی از قم با 2460 امتیاز دوم است و متین زارع دیگر کاراته‌کای عضو تیم تهران با 2080 امتیاز همراه با رضا گرامی با 1170 امتیاز از گیلان سوم و چهارم شدند.

برخوردار افزود: در کاتای انفرادی و در وزن منهای 61 کیلوگرم حسین خدری از استان قم با کسب 1785 امتیاز در مکان سوم ایستاده است، ضمن اینکه کاراته‌کاهایی از استان‌های مرکزی و کرمانشاه در این وزن بالاتر از نماینده قم رتبه‌های اول و دوم را در اختیار دارند.

وی ابراز کرد: در وزن منهای 76 کیلوگرم محمود نعمتی از استان قم با 1590 امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است، وزنی که در آن نمایندگان استان‌های خراسان‌رضوی و تهران اول و دوم هستند، ضمن اینکه نفرات برتر به شکل مستقیم وارد نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار