معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین گفت: طی 6 ماهه نخست امسال 17 هزار و 809 حامی در قالب طرح اکرام ایتام حمایت از یک هزار و 645 یتیم را بر عهده گرفتند.
کد خبر: ۶۸۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 17 November 2018

17 هزار نفر در قزوین حامی ایتام هستندبه گزارش تابناک قزوین،فرزاد فرهادی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: مردم نیکوکار قزوین در این مدت با مشارکت در طرح های مختلف کمیته امداد امام (ره) نشان دادند که روحیه انفاق و نیکوکاری زنده و درحال گسترش است.


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین افزود: از هزار و 645 یتیم تحت حمایت این نهاد، 21 یتیم فاقد پدر و مادر و 26 یتیم دچار بیماری صعب العلاج هستند و 386 یتیم نیز در مناطق روستایی زندگی می کنند.


وی با بیان اینکه کمیته امداد امام (ره) برای کمک به نیازمندان بر مشارکت مردمی متکی است، گفت: اگرچه بخش عمده ای از کمک های ارایه شده به نیازمندان از منابع دولتی است ولی تلاش می کنیم تا میزان کمک های دولتی کاهش یابد. 


فرهادی توضیح داد: برای نیکوکار شدن نیازی به میلیونر یا میلیاردر بودن نیست بلکه با روزی 10 هزار ریال هم می توان نیکوکار شد چون این کمک های به ظاهر اندک موجب مشکل گشایی های بزرگی در آینده می شود.


وی با بیان اینکه امروز اعتماد مردمی به عنوان سرمایه عظیم در کمیته امداد امام (ره) محسوب می شود، افزود: کار جمع آوری صندوق های صدقات کوچک در گام نخست در حال واگذاری به مراکز نیکوکاری است که با ارتقای سطح فعالیت این مراکز، جمع آوری همه صندوق های صدقات به این مراکز واگذار می شود.


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: با تدابیر اندیشیده شده امور نیکوکاری در آینده به طور کامل به مراکز نیکوکاری واگذار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار