فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقتدار و هیمنه آمریکا در دنیا رو به زوال است.
کد خبر: ۶۸۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 15 November 2018

اقتدار و هیمنه آمریکا در دنیا رو به زوال است/ آمریکا سه بر صفر از ایران درانتخابات اخیر عراق شکست خورد. 

به گزارش تابناک قزوین،سردار سرلشگر محمد علی جعفری روز پنجشنبه در اجلاسیه نهایی کنگره سه هزار شهید استان قزوین اظهار کرد: جلساتی که با یاد و نام شهدا برگزار می شود دارای اهمیت والایی است چرا که این نوع جلسات ادامه دهنده راه شهدا و یک حرکت جهادی است همچنین تکریم شهدا سبب می شود که مسیر شهادت در کشور ماندگار شود به جهت چنین ماندگاری است که شکست در کشور وجود نخواهد داشت.

وی افزود: از افتخارات قزوین ایناست که رهبری در دیدار با اعضای کنگره صحبت های پر مغزی را در باره شهدا با آ« ها بیان کردند که نشان دهنده وجود علما و بزرگانی است که در این شهر وجود دارد ضمن اینکه باید تاکید کرد که مردم قزوین در دفاع مقدس آزمون بزرگی را پشت سر گذاشتند و در دوره های مختلف پشتیبان رهبر و نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: رهبری در کلام خود فرمودند شهدا زنده هیتند و نطق شهدا پس از شهادت بار می شود بنابراین نباید گوش ما سنگین باشد و باید صدای آ« ها را به نیکی بشنویم.

وی اضافه کرد: برخی مسئولان گوش سنگینی دارند و پیام ها را به خوبی نمی شنوند این موضوع در حالی است که اگر توفیق درک پیام شهدا را پیدا کننند دیگر این گرایش به شرق،غرب و به فکر و الحاد از جامعه ما رخ می بندد.

به گفته سردار جعفری،علت باقی ماندن این نظام و انقلاب،شهادت طلبی و وارد میدان ها شدن ها بود که باید این فداکاری ها را همیشه حفظ کرد.

وی گفت: آمریکای امروز به مراتب ضعیف تر از چهار دهه قبل است و آمریکای چهار دهه قبل نتوانست هیچ غلطی بکند چه رسد به آمریکای امروز که رو به زوال است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی پر از شکست های پی در پی آمریکا در برابر عزم ملی ایران و پیروزی خون شهیدان بر نظام سلطه است که می توان به نمونه هایی آن از قبیل حمله طبس، جنگ هشت ساله، ایجاد ناامنی های مختلف در کشور، ایجاد فتنه 88 ، تحریم های هسته ای، پیاده کردن نقشه جدید برای توسعه رژیم صهینویستی، جنگ افروزی در سوریه و عراق اشاره کرد.جعفری افزود: امروزه خود کارشناسان و مقامات غربی و آمریکایی به شکست در برابر ایران اشاره کرده اند به عنوان مثال یکی از کارشناسان و تحلیگران سیاسی گفته بود آمریکا سه بر صفر از ایران درانتخابات اخیر عراق شکست خورد. 

این مسئول گفت: این شکست های پی در پی نشان دهنده سابقه چهل ساله انقلاب اسلامی و رشادت ها و جانفشانی های مبارزان و مجاهدان انقلاب اسلامی است که امروزه مقامات آمریکایی و کارشناس های غربی نیز به آنها اذعان دارند.

وی ادامه داد: بسیاری از این مقامات دفاعی و نظامی اعلام می کنند که ما در مقابل سرعت تحولات منطقه و تهدیدات دچار سردرگمی و آشفتگی شده ایم و قطعا تهران نه با تهدید و نه با تحریم های اقتصادی منفعل نمی شود.

جعفری گفت: این مقامات می گویند احتمال دارد فشارها و تهدیدهای دیگر قبلی ما برخلاف انتظارات نتیجه عکس دهد، ضمن آنکه ما اوضاع آشفته ای در داخل آمریکا داریم.

این سردار یادآور شد: اینها مجموعه اظهارات و مقامات غربی و آمریکایی است و چگونه است که برخی در داخل هنوز ابهام داشته و از مذاکره و کوتاه آمدن در برابر غرب و آمریکا صحبت می کنند.

وی گفت: دلیل این گونه اظهارات به گفته مقام معظم رهبری درک نکردن و نشنیدن پیام شهیدان است که اگر گوش شنوایی داشتیم دیگر گرایش به شرق و غرب ، کفر والحاد وجود نداشت و ضعف های کشور برطرف می شد.

وی با بیان اینکه این مبارزه و جهاد تا کی باید ادامه یابد، افزود: به فرموده امام راحل به یقین آمریکا، صهیونیست جهانی و دیگر ایادی به ظاهر مسلمان آنها مرزی جز عدول از همه هویت ها، ارزش های معنوی و الهی های برای ما نمی شناسند و ما چه بخواهیم و چه نخواهیم صهیونیست ها در تعقیب ما خواهند بود تا شرافت دینی و الهی ما را لکه مال کنند.


این مسئول گفت: آمریکا رژیمی است که براساس نظام سرمایه داری، تبعیض نژادی و خوی استبکاری شکل گرفته و تا زمانی که این روحیه و صفات در آنها وجود داشته باشد دشمنی ما با آنها ادامه خواهد داشت.

 

گفتنی است،در پایان این مراسم از تمبر یادبود سه هزار شهید استان قزوین رونمایی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار