استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: کنگره سه هزار شهید استان قزوین پایان پذیر نیست بلکه دبیرخانه این کنگره فعال خواهد بود و به ویژه در حوزه های هنری و ادبی و تولید آثار ماندگار در استان در ارتباط با شهدا تلاش خواهد کرد.
کد خبر: ۶۸۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 15 November 2018

کنگره سه هزار شهید استان قزوین پایان پذیر نیستبه گزارش تابناک قزوین،اجلاسیه نهایی کنگره سه هزار شهید قزوین روز پنجشنبه با حضور سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و خانواده های معزز شهدا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این اجلاسیه اظهار کرد:  کنگره سه هزار شهید استان قزوین پایان پذیر نیست بلکه دبیرخانه این کنگره فعال خواهد بود و به ویژه در حوزه های هنری و ادبی و تولید آثار ماندگار در استان در ارتباط با شهدا تلاش خواهد کرد.

رئیس کنگره ملی سه هنزار شهید استان قزوین بیان کرد: شهیدان کسانی هستند که خداوند در آخر الزمان آن ها را از میان امت اسلامی گلچین کرده است .

وی گفت: باید بدانیم که همه آنچه که امروز به عنوان عزت، اقتدار و افتخار در داخل و خارج کشور داریم مرهون خون های پربهایی است که در هشت سال دفاع مقدس و در عرصه های دفاع مقدس در این نظام و انقلاب به زمین ریخته شده است و باید قدردان آنها باشیم.

زاهدی اضافه کرد: وقتی از شهیدان سخن می گوییم منظور کسانی هستند که به فرموده پیامبر گرامی اسلام خداوند آنها را در آخر زمان از امت اسلام و پیامبر گرامی و عظیم الشان گلچین کرده است و آنها مصداق مومنان وفا کننده به عهدهای خود هستند.

وی ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران برگزاری کنگره گفت:این اقدام ها و تلاش ها در برابر ایثارگری ها و فداکاری های شهدا و جانبازان قطره ای در برابر اقیانوس است ولی ما وظیفه خود می دانیم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

این مسئول بیان کرد: از یکی دو ماه گذشته همه فضای استان معطر به نام و یاد شهدا شده است و مردم در همه روستاها و شهرهای استان با هزینه خود برای برگزاری یادمان ها و یادواره های شهدا با عشق و علاقه اقدام کردند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار