مدیر کل دفتر سیاسی استانداری قزوین:
مدیر کل دفتر سیاسی استانداری قزوین گفت:خانه احزاب استان قزوین به زودی راه اندازی می شود.
کد خبر: ۶۸۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱ 15 November 2018

خانه احزاب استان قزوین به زودی راه اندازی می شود

به گزارش تابناک قزوین،صفر فضلی مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین در جلسه نشست با دبیران احزاب و تشکل های سیاسی اصلاح طلب استان گفت: با ۱۵ حزب در ماههای اخیر جلسه داشتیم تا بتوانیم با دغدغه های احزاب آشنا شویم.


وی افزود: در این جلسه دبیران و جانشینان احزاب اصلاح طلب استان حضور دارند که سه دستور در خصوص افتتاح خانه احزاب، گزارش دبیران احزاب و بررسی موانع و مشکلات را بررسی می کنیم.


وی افزود:در جلسات آتی نیز با احزاب اصولگرا و اعتدال گرا نیز به صورت جداگانه نشست هم اندیشی برگزار خواهد شد تا نسبت به نحوه اداره و مدیریت خانه احزاب نقطه نظرات اخذ و تصمیمات مناسب اتخاذ شود.


فضلی تصریح کرد: برای پویایی فعالیت احزاب موانع را بررسی خواهیم کرد و در این راستا راه اندازی خانه احزاب از مطالباتی بود که با جدیت آن را دنبال کردیم و بزودی عملی می شود.

 

وی گفت: ۵۱ حزب سیاسی در استان مجوز فعالیت دارند و با راه اندازی خانه احزاب زمینه رفع مشکلات گروههای سیاسی و تعامل بیشتر با آنها مهیا می شود.


مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استان قزوین گفت: در استان قزوین به ۵۱ حزب مجوز داده ایم در نتیجه باید یک مکان مناسب برای آن تعیین شود که در حال تجهیز این مکان هستیم و آن را هفته وحدت افتتاح می کنیم.


وی بیان کرد: برخی احزاب اصلاح طلب هنوز مجوز ندارندودر قزوین دفتری راه اندازی نکرده انداما درصدد هستیم خانه احزاب بصورت فراکسیون توسط اصلاح طلبان، اصولگرایان و اعتدالگرایان اداره شود.


به گفته فضلی، کسانی که مجوز شعبه و دفتر ندارند بسرعت اقدام کنند و ما هم مجوز دفتر را در ۲۴ ساعت صادر می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار