فرمانده نیروی هوافضای سپاه:
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز ایران اسلامی در منطقه قدرت اول نظامی است و توانسته در حوزه های هسته ای و تسحیلاتی در جایگاه برتر قرار گیرد در نتیجه باید تاکید کرد که اینک کلکسیونی از تنوع موشک و ساخت موشک های میان برد،دور برد و ضد شناور که نسل اول انقلاب ساخته است و در اختیار دارد.
کد خبر: ۶۷۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 14 November 2018

امروز ایران اسلامی در منطقه قدرت اول نظامی است /امروز استکبار جهانی با سیلی صورت خود را سرخ می کند

به گزارش تابناک قزوین،چهارمین روز از کنگره سه هزار شهید قزوین با محوریت اجلاسیه دانشگاهیان روز چهارشنبه با حضور سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه  در استان و عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین ر محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده در این اجلاسیه اظهار کرد: بی شک شهدا یکی از مهمترین وسیله هایی هستند که می توانند روحیه معنوی جامعه را احیاء کنند و برگزاری چنین مجالسی بسیار با شکوه است ضمن اینکه ملت ایران قریب به 300 هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است که در نتیجه می بایست قدردان شهدا باشیم.

وی افزود:شهدا با جان و زندگی خود امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و امروز هم می توانند معنویت را در جامعه بسط و گسترش دهند از سوی دیگر، امروز در کنگره شهدا میزبان اصلی دانشجویان و اساتیدی هستند که سرمایه اصلی کشور محسوب می شوند.

 فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما در آستانه 40 سالگی انقلاب هستیم ، انقلابی که 4 دهه را با فراز و نشیب ها پشت سر گذاشته و 200 هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است ودر حال حاضر توانسته با ایستادگی در مقابل دشمن در زمینه تسهیلاتی موفق عمل کند.

به گفته او، همانطور که نسل اول انقلاب با دشمنی ها مقابله کردند اینک باید نسل دهه 60 و 70 در مقابل جنگ اقتصادی و روانی دشمن از پای نایستدو  با دشمنان مبارزه کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت در گذشته همه پای کار آمدند و مشکلات را حل کردند و امروز هم باید همین کار را با حفظ وحدت ادامه دهیم.

سردار حاجی زاده اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در منطقه قدرت اول نظامی است و توانسته در حوزه های هسته ای و تسحیلاتی در جایگاه برتر قرار گیرد در نتیجه باید تاکید کرد که اینک کلکسیونی از تنوع موشک و ساخت موشک های میان برد،دور برد و ضد شناور که نسل اول انقلاب ساخته است و در اختیار دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه پهباد ها هم در منطقه شاخص هستیم و از قدرتهای طراز اول جهان جلو زده ایم افزود: پهباد بمب افکن از افتخارات تفکر و تلاش جوانان نخبه کشورمان است.

سردار حاجی زاده تصریح کرد: قلعه ای که مربوط به تروریست هلی دموکردات بود و از سوی ایران مورد حمله قرار گرفت با اشراف اطلاعاتی مورد توجه ما قرار گرفت که نماینده صهیونیستی و نماینده سعودی که در آنجا قرار داشت توسط ما به درک واصل شد و این امر نشان دهنده اوج قدرت ماست.

وی ادامه داد: امروز استکبار جهانی با سیلی صورت خود را سرخ می کند و دیگر در اوج قدرت نیست در نتیجه ما مکی بایست از منافع کوتاه مدت خود بگذریم و بیشتر به فکر منافع ملی باشیم تا با حمایت از دولت بتوانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

 فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: توانمندی رهبری 30 سال است که مقتدرانه حوزه نظامی را مدیریت کرده است و تمامی نظامیان از ایشان تبعیت کرده است اما در حوزه اقتصاد بواسطه نبود چنین نگاهی مشکلات اقتصادی به وجود آمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار