رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آیا امروز  آمریکا هم مانند 40 سال قبل رفتار می کند ؟ خیر. آمریکا سالها است که دچار ناکامی شده است چرا که او فقط یک ببر کاغذی است که دارای غرشی سبک است.
کد خبر: ۶۷۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 13 November 2018

آمریکا یک ببر کاغذی است/آغاز دومینوی نابودی آمریکا

به گزارش تابناک قزوین، سرتیپ غلامحسین غیب پرور روز سه شنبه در سومین روز از کنگره سه هزار شهید استان قزوین اظهار کرد: توفیق بزرگی است که توانستید برای شهیدان معزز مجلس بگیرید و یاد و خاطره آنان را تداعی کنید چرا که همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود: شهدا در طول تاریخ ثابت کرردند که می توان حسینی(ع) بود و انقلاب اسلامی ما با آن همه عظمت قطره ای از کربلای عظیم کربلا استزیرا شهیدان کشور ما در مکتب امام حسین(ع) پرورش یافته اند.

این مسئول نظامی ادامه داد: از بین شهیدان هستند شهیدانی که انام خویش همچون "اویس" ندیدند ولی با پچیروی از آنان وجودشان با امام(ره) انس گرفت و با گام گذاشتن در راه اسلام و دین به شهادت رسیدند.

به گفته سرتیپ غیب پرووی، ساده زیستی، بی هیاهویی،بی تکلفی و اهل مناجات بودن را از دیگر ویژگی های شهیدان برشمرد و گفت: شهید رجایی استان قزوین کوه ادب و بی ریایی در طول انقلاب اسلامی بوده است.

رژیم آل سعود هیچ تفاوتی با رژیم صهیونیستی نمی کند

این مسئول نظامی تصریح کرد:،رژیم آل سعود هیچ تفاوتی با رژیم صهیونیستی نمی کند و هر دو اهرم های آمریکا در منطقه هستند.

این مسئول نظامی با تاکید بر اینکه باید قدر ارزش هلی انقلاب را دانست افزود: دشمنان با به راه انداختن جنگ اقتصادی در صدد تضعیف آبرو و استقلال کشور ما هستندکه هرگز نقشه شوم آنان عملی نخواهد شد.

وی با بیان اینکه شهیدان بزرگترین سرمایه زندگی خود که عمر است را در راه اسلام فدا کردند افزود: پاسداری از انقلاب اسلامی فقط و فقط با حفظ و حراست از انقلاب اسلامی است که عملی می شود در نتیجه مردم می بایست همچون همیشه که از انقلاب حمایت کردند باز هم ابین روند را ادامه دهند تا دشمن را مایوس کنند.

غیب پرور بیان کرد: دشمنان در صدد هستند تا مردم ایران را نسبت به شهدا و انقلاب مایوس کنند و اسلامی که آنان می خواهند یک اسلام آمریکایی است ولی باید بدانند که این اسلام ناب محمدی(ص) است که برای همیشه زنده و جاویدان است.

به گفته وی،آیا امروز  آمریکا هم مانند 40 سال قبل رفتار می کند ؟ خیر. آمریکا سالها است که دچار ناکامی شده است چرا که او فقط یک ببر کاغذی است که دارای غرشی سبک است.

این مسئول نظامی بیان کرد: آینده جهان متعلق به آمریکا نیست بلکه متلعق به اسلام است .

سردار غیب پرور عنوان کرد: قطعات این دومینوی نابودی آمریکا امروز یک به یک پشت سر هم چیده می شود و هر روز ما بیشتر به ضعف و نابودی استکبار نزدیک می شویم.

وی بیان کرد: ضعف آمریکا در سالیان گذشته سبب شده است تا دست به دامان آل سعود شود چرا که می داند آینده ای برای آمریکا در جهان وجود ندارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار