استاندار قزوین:
استاندار گفت: فراموش نمی شوند زنانی که ناله هایشان نه از سر زاری و ذلت بلکه فریاد حق طلبی ،حق جویی و حمایت از حقیقتی جاویدان است که آکنده از حق طلبی است.
کد خبر: ۶۷۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 13 November 2018

فریاد بانوان انقلابی،فریاد حق طلبی استبه گزارش تابناک قزوین،سومین اجلاسیه کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین با محوریت نقش بانوان استان قزوین در دوران دفاع مقدس با حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور فرمانده بسیج مستضعفین کشور، مسئولان استانی، خانواده معزز شهدا و بانوان استان در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قزوین برگزار شد.

 فریاد بانوان انقلابی،فریاد حق طلبی است

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین اظهار کرد: انقلاب اسلامی پدیده ای منحصر به فرد است و به تبع آن همه رویدادهای مختلف که در طول انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است منحصر به فرد بوده است چرا که در هیچ کجای جهان جنگی مانند جنگ تحمیلی ایران رخ نداده است که در آن از مرد و زن و کودک و نوجوان سهیم باشند و مادران،همسران و خواهران پیشانی بندها را بر پیشانی همسزان ،پسران و براداران خود ببندد و پیکر معصوم عزیزانشان را تحویل بگیرند.
 
وی افزود: فراموش نمی شوند زنانی که ناله هایشان نه از سر زاری و ذلت بلکه فریاد حق طلبی ،حق جویی و حمایت از حقیقتی جاویدان است که آکنده از حق طلبی است.
 
این مقام مسئول با اشاره به جانبازی که پس از 10 سال در کما به شهادت رسید تصریح کرد: همسر این جانباز یک همسر بزرگ منش بوده است چرا که در طول ده سال چنان از همسر خویش مراقبت کرد که وی، دچار زخم بستر نشد به همیبن خاطر باید بر همسر این جانباز شهید،غبطه خورد.
 
استاندار قزوین در پایان خاطرنشان کرد: همه ما باید قدردان ایثار و ازخودگذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران و به‌ویژه خانواده معظم آن‌ها باشیم.

 زنان کشور، حماسه ساز انقلاب و تاریخ اند

سردار شاهرخی دبیر کنگره سه هزار شهید استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: زنان ایرانی در طی جنگ تحمیلی با پیروی از حماسه حسین و بانوی کربلا حضرت زینب(س) حماسه های بزرگی را آفریدند و حماسه ساز  تاریخ شدند.
 
وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند زنان کشور ما با جهاد و شهادت مانوس شدند و مردانه ترین میدان ها را فتح کردند در نتیجه درود بر 7 هزار شهید زن که خود حماسه گر شدند.
 
 
 
 



 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار