رئیس پلیس آگاهی استان قزوین:
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: فردی که در سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد در دام پلیس قزوین افتاد.
کد خبر: ۶۷۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳ 13 November 2018

کلاهبردار سایت دیوار در دام پلیس قزوین

سرهنگ آرش مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: در پی پرونده واصله به پلیس آگاهی استان و شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری از وی در سایت دیوار و فروش امتیاز وام ۷۰۰ میلیون ریالی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی ها و انجام اقدامات پلیسی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان مشخص شد فردی ساکن همدان با انتشار آگهی فروش امتیاز وام ۷۰۰ میلیون ریالی در سایت دیوار تعدادی از شهروندان را فریب داده و با اخذ مبالغی از آنان کلاهبرداری و به شماره حساب فردی معلوم واریز کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین بیان کرد: کارآگاهان با استفاده از منابع و اقدامات اطلاعاتی و با اخذ نیابت قضائی، متهم را در استان همدان دستگیر و به پلیس آگاهی استان انتقال دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی ماموران ابتدا منکر هر گونه کلاهبرداری در سایت مذکور شدند اما پس از مواجه با مالباختگان و ادله و مستندات پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد.

سرهنگ مرادی در پایان با بیان اینکه متهم با این روش از ۴ شهروند قزوینی مبلغ تقریبی ۸۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است گفت: متهم با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین در پایان در خصوص آگهی های درج شده در سایت های آگهی نامه مثل دیوار و شیپور گفت: کاربران باید مراقب باشند تا در دام کلاهبرداران در فضای سایبری گزفتار نشوند و قبل از واریز هر گونه وجه از صحت و سلامت. معامله مطمئن شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار