رئیس سازمان انرژی اتمی :
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: شهدا همان بلندقامتان تفکر و همت هستند که سقف آزادی ما را بالا بردند تا دیگر ملت ایران غلام حلقه به گوش استکبار نباشند.
کد خبر: ۶۷۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 11 November 2018

شهدا بلند قامتانی هستند که سقف آزادی  ایران را بالا بردند/با همت شهدا ملت ایران غلام حلقه به گوش مستکبران نیستبه گزارش تابناک قزوین،علی اکبر صالحی روز یکشنبه در کنگره سه هزار شهید استان قزوین که در شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد:در خصوص مقام و جایگاه شهدا بسیار سخن شنیده ایم که اگر بخواهیم معنا و مفهوم پیام شهادت را درک کنیم باید به یک معقوله قرآنی توجه کنیم که بطور کلی بدانیم که فلسفه زندگی چیست؟

وی افزود: فلسفه زندگی بر اساس قرآن کریم برقراری حیات طیبه است که یکی از ارکان آن "آزادی" است بر همین اساس ما نمی توانیم از حیات طیبه برخوردار باشیم مگر اینکه آزاده باشیم ضمن اینکه آزادی در معنا و مفهوم یعنی رها شدن از ظلم و غرش کردن در مقابل استکبار و بنده خالص خدا بودن است.

به گفته او،در جامعه ای که سقف آزادی کوتاه باشد آدم های بزرگ در آن جامعه سرشان به سقف خورده و حذف می شوند و کوتاه قامتان جولان خواهند داد.

شهدا عملکرد مسئولان را زیر نظر دارند

صالحی با اشاره به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان، تصریح کرد:برگزاری چنین کنگره هایی در واقع تتذکر بهشهدا بلند قامتانی هستند که سقف آزادی  خود ما است تا فراموش نکنیم در چه مسیری قرار داشته و به چه مقصدی حرکت می کنیم.

وی گفت: شهدا از کنگره عرش الهی بر ما نظاره می کننند و عملکرد و رفتار مسئولان و مدیران را در عرصه های مختلف زیر نظر دارند.

صالحی بیان کرد: شهدا از فراز کنگره عرش با ما که گرفتار دنیا و زر و زور آن هستیم نگاه می کنند و البته شادمان هستند از اینکه راه خود را برای رهایی از بند این اسارت با برگزاری چنین کنگره هایی فراموش نکرده ایم.

معاون رئیس جمهوری برای درک مفهوم آزادی باید به سخن حضرت ابا عبدالله الحسین در برابر دشمنان اشاره کرد که فرمودند اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید که در واقع آزادی به معنی بنده خالص خدا بودن و فهم و درک فلسفه زندگی است. 

صالحی با بیان اینکه  موضوع هسته ای و موشکی بهانه ای بیش نیست تصریح کرد:اگر در این موضوع ایران کوتاه بیاید آنها حقوق بشر،تروریست  را بهانه می کنند ضمن اینکه  در واقع هدف اصلی استکبار جهانی این است که ایران دوباره در مدار سیاسی آنها قرار بگیرد و سقف آزادی ملت ایران کوتاه شود که هرگز به آرزوی خود دست نخواهند یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار