مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: همزمان با سراسر کشور طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی در هفته کتاب و کتابخوانی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۷۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 10 November 2018

رقیه دوست فاطمی ها مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: همزمان با سراسر کشور، کتابخانه‌های سراسر استان یزد نیز برنامه‌های متنوع و متعددی را بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برای شهروندان در نظر دارد.

دوست فاطمی‌ها افزود: در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌های متعددی از جمله طرح یک داستان تازه یک استکان چای در جوار آرامگاه سومین شهید محراب، نشست آب و کتاب با حضور دکتر پانلی یزدی و همایش تجلیل از کتابداران برتر سراسر استان در طول هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد ادامه داد: اجرای طرح چهل جشن کتاب در ۴۰ شهر، رونمایی از باغ کتاب و افتتاح نمادین چند باشگاه کتاب خوانی از جمله برنامه‌هایی است که در هفته کتاب اجرا می‌گردد.

دوست فاطمی‌ها اظهار داشت: اهدای کتاب به مدارس محروم، اجرای طرح سفیران دانایی، رونمایی از نخستین کتابفروش سیار استان، برپایی جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی و کتابگردی از دیگر برنامه‌های شاخصی است که در این هفته اجرا می‌شود.

شایان بذکر است که برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی از شنبه ۱۹ آبان ماه آغاز و تا ۳۰ آبان ماه در سطح استان یزد اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار