توسط مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین:
توسط محمد افشار مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین و همزمان با سراسر استان، زنگ پدافند غیر عامل در مدارس شهرستان البرز به صدا درآمد.
کد خبر: ۶۷۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 01 November 2018

زنگ پدافند غیر عامل در شهرستان البرز به صدا درآمدبه گزارش تابناک قزوین،دومین روز هفته پدافند غیر عامل با شعار؛حفظ سرمایه های ملی در برابر تهدیدات با خودباوری و اقتدار ملی، در دبیرستان شهید مصلی نژاد شهرستان البرز آغاز شد.


زنگ پدافند غیر عامل، امروز و در دومین روز هفته پدافند غیر عامل توسط افشار مدیرکل پدافند غیر عامل استان و با حضور جمعی از مسئولین و مدیران استانی در دبیرستان شهید مصلی نژاد شهرستان البرز همزمان با اکثر مدارس استان قزوین، نواخته شد.


در این مراسم که با حضور افشار مدیرکل پدافند غیر عامل استان و دبیر شورای پدافند استان، سمیعی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان، سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع)، و دیگر مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی برگزار شد، محمد افشار به تشریح اهمیت پدافند غیر عامل در زندگی و امور جاری، و تهدیدات سایبری که دانش¬آموزان را در معرض خطر قرار می دهد، پرداخت.


این مراسم که با برگزاری برنامه های مختلف و متنوع همراه بود، با بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیر عامل دانش آموزان این دبیرستان و انجام مانور هلال احمر به پایان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار