استاندار ایلام با تقدیر از همه کسانی که در موکب های استان اقدام به پذیرایی از زوار در طول شبانه روز می کنند،گفت: خوشبختانه امسال با رشد 11 درصدی سفر زوار برای تردد از مرز بین المللی مهران مواجه بودیم.
کد خبر: ۶۷۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 30 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در بازدید از موکب های مردم ایلام در کنار گذر شرقی جاده کمربندی اظهار داشت:

مردم فهیم و مهمان نواز ایلام با تمام توان خود پای کار آمده اند و بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی با عشق و ارادتی که به امام حسین(ع) دارند، اقدام به برپایی موکب های پذیرایی از زوار اربعین کرده اند.

وی با تقدیر از همه کسانی که در موکب های استان اقدام به پذیرایی از زوار در طول شبانه روز می کنند، افزود: خوشبختانه امسال با رشد 11 درصدی سفر زوار برای تردد از مرز بین المللی مهران مواجه بودیم.

استاندار ایلام تاکید کرد: این افزایش تردد علاوه بر میزبانی و مهمان نوازی مردم از زوار حسینی(ع) به دلیل فراهم شدن زیر ساخت های مناسب از جمله بهسازی راه ها و تسهیل در تردد و افزایش امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در مرز مهران و افزایش امنیت و تلاش جمعی همه مسئولان است.

سلیمانی با تاکید بر هماهنگی و همکاری تمامی ارگان های مسئول در هنگام بازگشت برای رفاه حال زوار مبلغ یک میلیارد ریال را به موکب های فعال در ایام اربعین 97 اهدا کرد.

وی، افزایش گیت ها و کاهش مدت زمان عبور از مرز و تمهیدات امنیتی و پوششی که دولت در نظر گرفته را از دیگر لایل افزایش تردد زوار و انتخاب مرز بین المللی مهران برای تردد برشمرد.

لازم به ذکر است استاندار ایلام امروز از همه موکب ها مسیر ایلام تا اربعین بازدید می کند و دستورات لازم برای رفع هر گونه کمی و کاستی برای پذیرایی مناسب از زوار را صادر کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار