رئیس پلیس راه خوزستان:
رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی از امروز، گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه روان است.
کد خبر: ۶۷۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 30 October 2018

سرهنگ رضا دولتشاهی، با اشاره به وضعیت تردد در مرزهای شلمچه و چذابه اظهار کرد: از امروز موج بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور افزایش می‌یابد اما در حال حاضر ترافیک در همه محورهای خوزستان روان است.

وی عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود موج بازگشت زائران از امروز بعدازظهر افزایش یابد و طی فردا و یک تا دو روز پس از اربعین، حجم عظیمی از زائران وارد کشور می‌شوند.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: برنامه‌ریزی جهت سازماندهی تیم‌های مستقر در محورها انجام شده است و تا هنگام برگشت زائران خدمات‌رسانی به زائران حسینی انجام می‌شود.

دولتشاهی بیان کرد: تعدادی اتوبوس از طریق ارگان‌های دولتی در مرز چذابه مستقر هستند تا مردم را از پایانه مرزی چذابه تا اهواز انتقال دهند.

وی با اشاره به تعداد خودروهای پارک شده در پارکینگ چذابه، گفت: در مجموع حدود 20 هزار خودرو وارد پارکینگ چذابه شده‌اند که در حال حاضر 10 هزار خودرو در این پارکینگ وجود دارند که به تدریج از پارکینگ خارج می‌شوند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: پلیس راهور ، اربعین 97
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار