در آستانه اربعین حسینی:
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: فرهنگ مهدویت به جامعه بشری امید و نشاط معنوی می دهد به همین دلیل دشمنان همیشه تلاش کرده اند به این فرهنگ اصیل با روشهای مختلف آسیب بزنند.
کد خبر: ۶۷۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 29 October 2018

به گزارش تابناک قزوین،مراسم عزاداری  اربعین حسینی با شرکت فرماندهان و کارکنان پایور و وظیفه تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین صبح روز دوشنبه در مسجد حضرت امام خمینی (ره) این تیپ برگزار شد.

حجت الاسلام نظری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در این مراسم ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی گفت: واژه اربعین در آموزه های دینی و قرآنی فراوان مورد تاکید قرار گرفته و در احادیث و روایات در مورد آن بسیار پرداخته شده است.

وی افزود: فرهنگ سبز مهدویت و سرخ عاشورا به عنوان دو بال و دو فرهنگ مورد توجه تشیع است که فرهنگ مهدویت به جامعه بشری امید و نشاط می دهد و برای همین دشمنان همیشه تلاش کرده اند به فرهنگ مهدویت با روشهای مختلف آسیب بزنند.

نظری بیان کرد: فرهنگ دوم تشیع است که موجب حرکت جامعه بشری و مقاومت در برابر مستکبران شده که در زمره فرهنگ عاشورایی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین بابیان اینکه فرهنگ عاشورا در اربعین به کمال می رسد خاطرنشان کرد: نهضتی که در عاشورا برپا شد در اربعین به کمال رسید و ما در عاشورا درس های مختلفی می گیریم که با اربعین این فرهنگ تکمیل می شود.

در این مراسم مداح روشندل اهل بیت عصمت و طهارت (ع) علی اکبری مداحی کرد و شرکت کنندگان به سینه زنی و عزاداری پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار