نماینده ولی فقیه استان قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان در یادواره شهدای لشکر ۱۶زرهی قزوین گفت: اگرچه مردم به رفاه، آسایش، عمران و آبادانی نیاز دارند؛ اما امنیت به عنوان رکن اصلی و تاثیرگذار بر همه ابعاد زندگی از اهمیت به سزایی برخوردار است.
کد خبر: ۶۷۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ 27 October 2018

به گزارش تابناک قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در یادواره شهدای لشکر ۱۶زرهی قزوین که در سالن همایش ۲۹ فروردین قرارگاه عملیاتی لشکر برگزار شد با اشاره به اهمیت مقوله امنیت اظهار کرد: اگرچه مردم به رفاه، آسایش، عمران و آبادانی نیاز دارند؛ اما امنیت به عنوان رکن اصلی و تاثیرگذار بر همه ابعاد زندگی از اهمیت به سزایی برخوردار است.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: در این دنیا با وجود گرگ‌های مسلح، خونخواران سیری ناپذیر و زیاده خواهانی که هرگز چشم طمع آنها کور نمی‌شود، ضرورت دارد تا جایی‌که می‌توانیم خود را در مقابل دشمنان مجهز و مسلح کنیم؛ همین امر حاکی از اهمیت جایگاه نیروهای مسلح است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: با مشاهده ویرانه‌های حلب متوجه می‌شویم که چرا خداوند امنیت را بر آبادانی اولویت داده است؛ چراکه امنیت زیربنای عمران و آبادانی است.


وی عنوان کرد: در دهه‌های گذشته اسرائیلی‌ها هرگاه تصمیم می‌گرفتند هرنقطه‌ای از لبنان را بمباران کنند هیچ مانعی در مقابلشان وجود نداشت؛ لذا هرکاری که می‌خواستند انجام می‌دادند به طوریکه قتل عام‌هایی که در جای جای لبنان و فلسطین انجام دادند؛ برای مردم فراموش ناشدنی است و قطعا انتقام آنها از ستمگران ظالم و غاصب گرفته خواهد شد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: اما امروز به برکت عمل به آیه “وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّهٍ” صهیونیستها متوجه اقتدار کشور ما شدند؛ معنایش این است که آمریکاییان غلط می‌کنند تا ۷۰۰ کیلومتری به ما نزدیک شوند و برای این کار باید از سربازان ما اجاره بگیرند.


آیت الله عابدینی بیان کرد: بعد از ماجرای سال ۵۴ فیضیه در زمان قبل از انقلاب؛ زمانیکه تبعید بودم شاهد بودم که یک سرهنگ ارتش شاهنشاهی به یک استوار آمریکایی با یک حالت خاصی احترام گذاشت درحالیکه باید او به سرهنگ ایرانی احترام می‌گذاشت.

وی اضافه کرد: اما اکنون امرای کشور، شخصیت‌های برجسته ما و افرادی اهل تقوا و پاک‌ترین فرزندان این ملت هستند و خداوند را از این بابت شاکر هستیم و همه این مسائل به رکن اصلی ولایت و امامت دینی برمی‌گردد.


نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: با وجود اینکه وظیفه عقیدتی سیاسی ارشاد و راهنمایی و آموزش مسائل دینی است، اما وجود شهدایی از بین ارکان عقیدتی سیاسی نشان دهنده پیوند بین دین و سیاست و پیوند بین نظامی‌ها و مسائل دینی و مذهبی است.


وی در پایان گفت: امروز شاهد عزت و اقتدار دین هستیم و آمریکا را همواره پس می‌زنیم و هیچ عقبه محکمی برای مقاومت در برابر اراده اسلام و کشورهای اسلامی و نیروی مسلح ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار