استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه مطرح کرد؛
وی افزود: اگر نگاه مدیران ما مردمی و مدیریت آنها بر اساس شایسته سالاری باشد بسیاری از مشکلات و کاستی های امروزی حل می شوند.
کد خبر: ۶۷۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۸ 26 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه با حضور استاندار، مدیران استانی و اعضای شورای اداری کهگیلویه در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شد.

در این جلسه استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هدف ما خدمت به مردم است و زمانی می توانیم احساس رضایت کنیم که مشکل مردم را برطرف نماییم.

وی افزود: اگر مدیران مردمی باشند و اهتمام و توجه داشته باشند تمامی مشکلات در شهرستان ها حل میشود.

علی محمد احمدی ابراز داشت: خدمتگذاران در خدمت به مردم باید مسیر درست و مشخصی را داشته باشند، امروزه دولت در خدمتگذاری به همه سلایق اهمیت میدهد.

وی افزود: اگر نگاه مدیران ما مردمی و مدیریت آنها بر اساس شایسته سالاری باشد بسیاری از مشکلات و کاستی های امروزی حل می شوند.

استاندار عنوان کرد: باید شهامت داشته باشیم و از مردم عذرخواهی کنیم که نتوانستیم مشکلات و موانع موجود پیش رو را رصد نموده و برطرف کنیم.

وی گفت: وظایف هر یک از قوا مشخص است و هر کسی باید مسیرخودش را پیگیری کند، اینکه چه کسی و با کدام فرد و یا گروه کار می کند اصلآ مهم نیست.

احمدی تصریح کرد: مردم هوشیار هستند و نسبت به همه موارد آگاه هستند و همه چیز را میدانند.

وی افزود: با همدلی، همفکری و پیگیری دولت و شخص نماینده بسیاری از پروژه ها در شهرستان کهگیلویه به سرعت در حال پیگیری است .

استاندار خاطرشان کرد: کهگیلویه بزرگ تنها زمانی به توسعه کامل میرسد که در فضایی آرام و با وحدت و پیگیری فرزندان خود باشد و لازمه انجام این اقدام مهم، دوری از نگاه های کوتاه بینانه و مسایل حاشیه ای است.

احمدی در پایان صحبت های خود گفت: با پیگیری های نماینده کهگیلویه بزرگ فرودگاه دهدشت در سال جاری احداث می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار