پادشاه رژیم سعودی و پسرش به خانواده روزنامه نگار عربستانی که در کنسولگری این کشور در شهر استانبول ترکیه به قتل رسیده است تسلیت گفتند.
کد خبر: ۶۷۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲ 22 October 2018

عاملان قتل خاشقجی به خانواده وی تسلیت گفتند!

به گزارش تابناک قزوین به نقل از واس، پادشاه و ولیعهد سعودی به خانواده «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد عربستانی که در کنسولگری این کشور در استانبول به قتل رسیده است، تسلیت گفتند.

بنا بر اعلام خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی یکشنبه شب با صدور پیامی به خانواده این روزنامه‌نگار منتقد عربستانی که در کنسولگری این کشور در استانبول به قتل رسیده است، تسلیت گفت.

طبق اعلام این خبرگزاری، «محمد بن سلمان» ولیعهد و پسر پادشاه سعودی هم در پیام مشابهی کشته شدن این روزنامه‌نگار را به خانواده‌اش تسلیت گفته است.

گفتنی است که پس از ناپدیدشدن جمال خاشقجی منتقد ریاض در کنسولگری این کشور در استانبول در روز دوم اکتبر سال جاری میلادی، پلیس ترکیه در اولین مجموعه از نتایج تحقیقات خود تأکید کرد که روز حادثه ۱۵ نفر از عربستان به کنسولگری سعودی وارد شده بودند.

چندی بعد و پس از اظهار بی‌اطلاعی های مکرر مقامات عربستان در این خصوص، این کشور موضوع قتل خاشقجی در کنسولگری را پذیرفت و اعلام کرد که ۱۸ نفر را در این باره بازداشت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار