مدیرکل راه و شهرسازی قزوین :
مدیرکل راه و شهرسازی قزوین گفت: 425 واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری به مددجویان کمیته امداد امام (ره) این استان تحویل داده خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 20 October 2018

425 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد قزوین امسال واگذار می شودمسعود حق لطفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار تابناک قزوین با اعلام این خبر افزود: با توجه به توافق های به عمل آمده در سال گذشته بین کمیته امداد و وزارت راه و شهرسازی، قرار شد واحدهای مسکن بدون متقاضی استان به مددجویان این نهاد تحویل داده شود.

وی اظهار کرد: بر همین اساس و واریز 20 میلیارد ریال به عنوان نخستین قسط قرار شد واحدهای یاد شده تا پایان امسال به متقاضیان آن نهاد تحویل داده شود.

حق لطفی با بیان اینکه تمامی این واحدها در ناحیه شهری مهرگان واقع شده اند، اضافه کرد: هم اکنون واحدهای یاد شده با پیشرفت فیزیکی 75 درصدی روبرو بوده و عملیات ساختمانی آنها نیز تا پنج ماه آینده به پایان می رسد.

این مسئول اضافه کرد: براساس قراردادهای منعقد شده 250 میلیون ریال از سوی دولت و توسط وزارت راه و شهرسازی برای هر یک از واحدها در نظر گرفته شده و مابقی آن شامل 50 میلیون ریال آورده متقاضی و 300 میلیون ریال نیز با سود 4 درصد در نظر گرفته شده است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین، 70 درصد متقاضیان مسکن مهر کمیته امداد قزوین را سرپرست خانوارها تشکیل می دهند.

عملیات ساخت 44 هزار و 459 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار جمعیت استان قزوین از سال 87 آغاز شده که 26 هزار و 500 واحد آن در ناحیه شهری مهرگان که در 18 کیلومتری شرق قزوین و در حاشیه آزاد راه قزوین - کرج قرار دارد، احداث شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار