معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس گفت: برای اولین بار در استان فارس هفته خبر و خبرنگار با برنامه های ویژه در این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۶۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 26 July 2015
تابناک فارس به نقل از مهر:صابر سهرابی درجریان  سفر به شهرستان داراب افزود: هفته خبر و خبرنگار از 17 تا 23 مردادماه با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی، نمایشگاه عکس، جشن ویژه خبرنگاران فعال استان، دیدار با اصحاب رسانه و حضور در محل فعالیت آنها و دو روز آخر کارگاه تخصصی آموزش و همچنین 5 هفته کلاس های جداگانه ویژه خبرنگاران برگزار می شود.

وی همچنین به برگزاری این دورهها و تقسیم بندی شهرستان های استان فارس به 4 قسمت خبر داد و گفت: به دلیل تراکم شهرستان ها، این دوره ها در نیمه دوم سال و برای تمامی خبرنگاران شهرستان های مختلف فارس تشکیل می شود.

معاون مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در خصوص بیمه خبرنگاران گفت: در خصوص بیمه خبرنگاران طبق ماده 46 قانون مطبوعات وظیفه مدیر مسئول رسانه ها بوده که خبرنگاران خود را بیمه کنند ولی با روی کار آمدن دکتر انتظامی در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در صورت ارسال لیست بیمه توسط مدیران مسئول رسانه ها بعد از سه ماه کل مبلغ بیمه پرداختی به اضافه دو برابر آن به آنها پرداخت می شود.

وی همچنین در خصوص بیمه خبرنگاران آزاد و حرفه ای که در هیچ رسانه ای مشغول به کار نیستند گفت: آنها نیز باید به سایت سمان به آدرس http://saman-gov.ir  مراجعه و ثبت نام کنند و در صورت قبولی در آزمون ها و دریافت 30 از 100 می توانند کارت خبرنگار حرفه ای دریافت و از تمامی مزایای آن که بیمه نیز شامل می شود استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار