مدیرکل حراست حوزه هنری کشور:
مدیر کل حراست و مشاور حوزه هنری کشور گفت: حوزه هنری را با دلبستگی به نظام و کار فرهنگی می شناسند.
کد خبر: ۶۶۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 08 October 2018

حوزه هنری را با دلبستگی به نظام و کار فرهنگی می شناسند

به گزارش تابناک قزوین،جلسه تودیع و معارفه مسئولان حراست حوزه هنری قزوین با حضور؛ مدیر کل حراست و مشاور رئیس حوزه هنری کشور برگزار شد.

در این جلسه اسماعیل زقر، فعالیت های تاثیرگذار حوزه هنری را مرهون نیروهای جوان، متعهد و پویا دانست و گفت: با وجود نیروهای متخصص در مراکز استانی، همه تلاش ها در جهت تحقق ماموریت های محوله و جلب رضایت حق تعالی است.

مدیر کل حراست و مشاور حوزه هنری کشور افزود: خوشبختانه همکاران ما در حوزه هنری کشور جزو کارامدترین نیروها هستند که با دلبستگی به نظام و عشق و علاقه به کار فرهنگی برنامه ها را پیش می برند.

در ادامه این جلسه  امینی مدیرکل حراست استان قزوین به تبیین ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: این نظام بر مبنای اندیشه های والای امام(ره) بنیان نهاده شده است، به همین دلیل حفظ و صیانت از آن نیز در گرو کار فرهنگی، اعتقادی و تحکیم اندیشه های دینی است.

وی افزود: دشمن در جنگ نرم به دنبال از بین بردن ریشه های فرهنگی نظام اسلامی است و ما بعنوان متولیان فرهنگی وظیفه داریم، در این جبهه تلاش و کوشش هوشمندانه، هدفمند و مضاعفی داشته باشیم که در این راستا حوزه هنری به دلیل ماهیت و رسالت انقلابی اش می تواند تاثیرگذار بوده و نگرش جوانان را در مسیر ارزش های الهی هدایت کند.

در ادامه جلسه علی هوشمند رئیس حوزه هنری استان قزوین، نگاه فرهنگی، امانت داری، حفظ و تقویت فضای مودت را مهمترین ویژگی حراست یک دستگاه فرهنگی برشمرده گفت: امیدواریم تغییر مسوولیت ها، به تحول در برنامه ریزی ها و پیشبرد اهداف پیش رو کمک کند.

در این جلسه با حکم مدیرکل حراست و مشاور رییس حوزه هنری کشور، سید شمس الدین قوامی بعنوان سرپرست حراست حوزه هنری قزوین منصوب شد.

همچنین از خدمات حمیدرضا ملازینل تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار