معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی خوزستان خبر داد:
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی خوزستان از پایش کلیه پرونده های تحت پوشش بهزیستی در حوزه اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۶۶۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 06 October 2018

محمدرضا عباسی اظهار کرد: در دوره بازآموزی نحوه اجرای پایش و ارزیابی پرونده های اجتماعی که در سالن اجتماعات مجتمع فتح المبین بهزیستی اهواز برای ۱۰۲ نفر از پایشگران استان برگزار شدو

وی افزود: هدف از این پایش، ارتقا و جهت دار کردن خدمات مددکاری اجتماعی و ساماندهی فعالیت های مددکاران در راستای حمایت هدفمند و نهایتا پیشگیری از رسوبی شدن پرونده های تحت پوشش است.

عباسی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهم در دستیابی به موفقیت یک برنامه، تعیین میزان اثربخشی و دستیابی آن برنامه به اهداف از پیش تعیین شده است گفت: در راستای رسیدن به این مهم دفتر توانمندسازی خانواده و زنان هرساله اقدام به پایش کلیه پرونده های خدمت گیرندگان تحت پوشش سازمان می کند.

وی بیان داشت: در حال حاضر تعداد ۳۲ هزار و ۱۴ پرونده در دفتر توانمندسازی خانواده و زنان بهزیستی خوزستان وجود دارد که از این تعداد ۲۶ هزار و ۱۹۰ پرونده در سال ۹۶ پایش شده است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی خوزستان تصریح کرد: انجام مصاحبه مددکاری، بازدید از منزل، برقراری مستمری بر اساس تعداد افراد تحت تکفل، ارائه کمک های موردی شامل کمک های نقدی و غیرنقدی، ارائه معرفی نامه برای تسهیل امورات زندگی خدمت گیرندگان، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در راستای بازتوانی زنان سرپرست خانوار و ارائه مشاوره مدکاری از جمله خدمات ارائه شده به زنان سرپرست خانوار است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار