سرپرست دادسرای قزوین:
سرپرست دادسرای قزوین گفت: محموله پروفیل های کشف شده با ارزش ۱۱ میلیارد ریال بین واحدهای صنفی تولید کننده درب و پنجره دو جداره استان توزیع شد.
کد خبر: ۶۶۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 02 October 2018

یک محموله پروفیل کشف شده در قزوین عرضه شد

به گزارش تابناک قزوین،حجت الاسلام محسن کرمی روز سه شنبه در حاشیه توزیع پروفیل های احتکار شده، گفت: به شهروندان اطمینان کامل می دهیم که کالاهای کشف شده در انبارهای استان بلافاصله پس از رسیدگی و قیمت گذاری در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

سرپرست دادسرای قزوین افزود: تیم‌های پیگیری و برخوردکننده به صورت شبانه‌روز در حال رصد و کشف انبارهای احتکار و برخورد و دستگیری متخلفان و محتکران هستند.

این مقام قضایی استان در خصوص توزیع پروفیل های احتکار شده گفت: این محموله که با ارزش ۱۱ میلیارد ریال و بیش از ۶۰ هزار متر مربع در یکی از انبارهای قزوین کشف شده بود امروز بین واحدهای صنفی تولید کننده درب و پنجره دو جداره توزیع شد.

حجت الاسلام کرمی گفت: پیش از این نیز محموله مواد شوینده به ارزش ۴۲۰ میلیون ریال و پکیج های شوفاژ به ارزش ۲۶ میلیارد ریال در قزوین با صدور حکم قضایی با نرخ مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان در بازار توزیع شده اند.

سرپرست دادسرای قزوین در پایان بیان کرد: تذکرات لازم توسط مقامات قضایی و مسئولان دستگاه های نظارتی به محتکران داده شده است و چنانچه این محتکران به اقدامات خود ادامه دهند در صورت شناسایی منتظر برخورد سخت و بدون اغماض دستگاه قضایی باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار