کد خبر: ۶۶۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸ 30 September 2018

ایتالیا-یوونتوس- سری آ

 

سرمربی یوونتوس درباره پیروزی تیمش مقابل ناپولی و شب خوب رونالدو به صحبت پرداخت. 

طرفداری- یوونتوس موفق شد در هفته هفتم رقابت‌های سری‌آ مقابل ناپولی به پیروزی برسد و با 21 امتیاز در صدرجدول رقابت های سری آ قرار بگیرد. ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

کمی با اضطراب بازی را آغاز کردیم و توپ های زیادی را از دست دادیم که منجر به دریافت گل نیز شد. رونالدو بسیار عالی کار کرد و دو سه موقعیت خوب خلق کرد. بعد از ده نفره شدن ناپولی، باز هم بازی را تعطیل  کردیم و این باعث عصبانیت من شد. خیلی راحت به آن ها موقعیت دادیم و کایخون می توانست گل تساوی را به ثمر برساند. رونالدو از فوتبال لذت می برد و پاس دادن را هم به مانند گل زدن دوست دارد. امشب پاس های فوق العاده ای داد و به نظر می رسد به زودی او را در بهترین فرمش خواهیم دید. فکر می کنم نیمه اول دیدار مقابل والنسیا و دیدار امشب، بهترین عملکرد او در این فصل بوده است. 

الگری ادامه داد:

موقعیت های خوبی رقم زدیم، کریستیانو رونالدو و دیبالا بین خطوط بسیار خوب بودند و مانژوکیچ هم به آن ها ملحق شد. البته نیاز داریم کمی سریع تر باشیم. در بازی از عقب، خیلی کند بودیم و با یک پاس اشتباه، گل خوردیم. دوست دارم مهاجمان هم در خط میانی هم در خط دفاعی به تیم کمک کنند. 

الگری درباره اینکه با این پیروزی، هشتمین اسکودتو پیاپی در دسترس یوونتوس است، گفت:

قطعاً نه، ما هنوز مقابل اینتر، میلان، رم و فیورنتینا بازی نکرده ایم و تنها 6 امتیاز برتری داریم. فصل طولانی است و سری آ همیشه سخت است. 

سرمربی یوونتوس درباره جدایی عجیب ماروتا گفت:

چهار سال و نیم فوق العاده با او داشتیم، او بهترین مدیر ایتالیایی است، اگر نگوییم بهترین مدیر اروپا است، دلتنگ او خواهیم شد.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار