خطیب جمعه شادگان:
خطیب جمعه شادگان گفت: جنایت تروریستی اهواز نشانگر عصبانیت دشمن از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۶۶۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳ 28 September 2018

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شادگان که در محل مسجد حضرت امیر المومنین (ع) این شهر برگزار شد، با اشاره سالروز حرکت اسرای کربلا به طرف شام، اظهار کرد: ۱۹ محرم روز شروع متلاشی شدن حکومت اموی توسط قهرمان کربلا حضرت زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) است.

وی ادامه داد: ۱۹ محرم که اسرای کربلا به طرف شام حرکت کردند لحظه اسارت به لحظه شروع عزت اهل بیت (ع) منجر و نخستین جرقه تبلیغات توسط حضرت زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) قیام عاشورا آغاز شد و این موضوع عزت اسلام و اهل بیت (ع) را نمایان کرد.

خطیب جمعه شادگان در ادامه خطبه های خود به روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی پرداخت و با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی به‌عنوان نمادی از دادخواهی دانش‌آموزان ایرانی از مستکبران جهان و اعلام همدردی و همبستگی با مظلومان فلسطینی است.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به با سالروز تخریب حرمین عسگریین توسط گروهک تروریستی القاعده افزود: اهانت به مقدسات دینی و تخریب قبور بزرگان از اقدامات وحشیانه این گروهک های تروریستی است.

حجت الاسلام شرفی در فراز دیگری از خطبه های خود با اشاره به روز جهانی سالمند افزود: دین مبین اسلام و پیشوایان دینی در زمینه نیکی به پدر و مادر توسط فرزندان سخنان گهرباری دارند که باید در این زمینه به آن‌ها عمل شود.

وی با اشاره به لزوم تکریم بزرگسالان و سالمندان در جامعه گفت: تکریم و احترام به این قشر از جامعه از توصیه های اکید دین مبین اسلام است.

خطیب جمعه شادگان در ادامه‌ خطبه های خود با اشاره به حادثه تروریستی در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز افزود: حادثه تروریستی اهواز نشان‌ دهنده اوج شکست دشمن در برابر ایران است.

وی با بیان اینکه هدف قرار دادن سربازان بی‌سلاح و زنان و کودکان نشان از ضعف دشمنان است، گفت: این اقدام کور تروریستی، نشان دهنده ضعف دشمنان است که این حادثه کور تروریستی اهواز با هدف تفرقه میان مردم و بر اندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفت.

حجت‌الاسلام شرفی تاکید کرد: بی شک جنایت تروریستی اهواز نشانگر عصبانیت دشمن از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار