مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز):
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) گفت: هم اکنون هیچ جایگاه بدون سوخت در خوزستان وجود ندارد و ارسال سوخت بنابر نیاز و میزان تقاضای صاحبان جایگاه ها در کمتر از 1.5ساعت تامین می شود.
کد خبر: ۶۶۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 28 September 2018

نعمت اله نجفی افزود: ذخایر سوخت همه جایگاه های شهری ،روستایی و بین شهری خوزستان تکمیل است و تاکنون موردی از نبود سوخت و تعطیلی جایگاه به دلیل نبود سوخت گزارش نشده است.

وی میانگین مصرف روزانه بنزین در حوزه عملیاتی این شرکت را 3.7میلیون لیتر بیان کرد و گفت: در روزهای اول و دوم مهر ، مصرف روزانه بنزین با تاثیر از برخی شایعات بی پایه و اساس تا 5.2میلیون لیتر رسید ولی با این وجود و ازدحام غیرمعمول خودروها در جایگاه ها، هیچ کمبودی احساس نشد.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) با اشاره به مازاد مصرف سوخت در خوزستان افزود: هم اکنون بخش مهمی از نیازهای سوختی استان های کرمانشاه و ایلام از انبار سوخت اندیمشک تامین می شود.

نجفی گفت:از چند روز گذشته جو روانی ایجاد شده بر اثر شایعات در فضای مجازی، سبب ازدحام و هجوم مردم به جایگاه‌های عرضه سوخت شده بود که این شرایط به حال عادی بازگشته است.

وی وضعیت ذخایر سوخت هواپیما را مطلوب بیان کرد و افزود: سوخت مورد نیاز هواپیماهای مسافری در فرودگاه های اهواز ، ماهشهر ، دزفول و آبادان نیز به اندازه مصرف یک ماه ذخیره سازی شده و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

انبار نفت نظامیه در کیلومتر پنج اهواز - اندیمشک با 600میلیون لیتر ظرفیت ذخیره سازی ، به عنوان بزرگترین انبار سوخت کشور زیر مدیریت شرکت ملی پخش فرآورده های منطقه خوزستان(اهواز) به صورت شبانه روزی فعال است.

فرآورده های نفتی ذخیره شده در انبار نظامیه ، با لوله از پالایشگاه نفت آبادان انتقال می یابد.

شرکت پخش فرآورده های نفتی خوزستان (منطقه اهواز) با 10 ناحیه زیرپوشش در این استان، علاوه بر مدیریت و راهبری توزیع سوخت در شهرهای شمال ، غرب و شرق و جنوب شرق خوزستان، مسئولیت سوخت رسانی به مناطقی از استان های بوشهر ، ایلام ، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد را نیز برعهده دارد.

میانگین مصرف روزانه بنزین کشور با ثبت رکوردی جدید در تیر امسال به 91 میلیون و 700 هزار لیتر رسید که در مقایسه با ماه مشابه در سال 1396 رشد بیشتر از هشت درصدی را ثبت کرد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار