معاون امور اقتصادی استانداری قزوین:
معاون امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: تولید در بخش کشاورزی باید مورد حمایت جدی تمام دستگاههای اجرایی و اداری قرار گیرد.
کد خبر: ۶۶۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 27 September 2018

تولید در بخش کشاورزی باید مورد حمایت جدی قرار گیرد

به گزارش تابناک قزوین،منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در جلسه ستاد سامانه های نوین آبیاری که با حضور فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و اعضای جلسه برگزار شد اظهار کرد: بخش کشاورزی در همه زمانها حائز اهمیت بوده و به ویژه اینکه نقش این بخش در شرایط تحریم و فشارهای بین المللی بیشتر و اثر گذار تر بوده و توانسته فشارهای بر مردم را کاهش دهد.

وی افزود: در این بخش اگرخوب برنامه ریزی شود و اقدامات اساسی صورت گیرد بسیاری از فشار های مردم کاسته می شود واین مستلزم این است که زیر ساخت های مناسب را فراهم کنیم تا کشاورزان آسوده خاطر بتوانند تولید داشته باشند.

حبیبی بیان کرد: نقش بخش کشاورزی در زندگی مردم بصورت روزانه نشان می دهد هر چه بتوانیم باید زیر ساخت ایجاد کنیم و باید تلاش کنیم مسائل و مشکلات این بخش حل شود.

به گفته معاون امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، با حمایت دستگاههای اداری واجرایی باید از تولید حمایت کنیم و بخش کشاورزی نیازمند حمایت ویژه ای است زیرا یک بخش فرا بخشی است که باید همه دستگاهها حمایت و همراهی کنند.

حبیبی اضافه کرد: در بخش زیر ساخت های حوزه کشاورزی نیازی به بحث در هیچ جلسه و کمیسیونی نیست باید برای اجرای طرح ها همکاری کردو جهاد کشاورزی می تواند مجوز صادر کند.

وی بر لزوم اهمیت توجه کشاورزان و باغداران برای مشارکت بیشتر در اجرای طرح های بخش کشاورزی با هنکاری فرمانداران و دهیاران تاکید کرد و خاطر نشان ساخت : باید از شرایط ایجاد شده برای اجرای طرح های نوین ابیاری بخوبی بهره برد.

حبیبی تصریح کرد: یکپارچه سازی اراضی کشاورزی موضوع بسیار مهمی است و فرصتی است برای استان باید شرایط را برای تسریع اجرای این طرح ها فراهم کرد.

وی خاطر نشان کرد: سهمیه سال ۹۷ برای اجرای آبیاری نوین که ۱۰ هزار هکتار است از روند پیگیری که با نظم و انظباط خاصی اجرا می شود جای تشکر دارد و باید به سرعت اجرای طرح های آب و خاک سرعت بیشتری بگیرد.

حبیبی تصریح کرد: امروز کشاورزان به این واقعیت رسیده اند که باید سیستم های نوین آبیاری را اجرا کنند و از این فرصت باید استفاده و در اجرا و تکمیل طرح بهره جست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار