مدیرکل بهزیستی استان قزوین:
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: کودکان، بسیاری از آموزه ها را از طریق رفتار الگوبرداری می کنند بنابراین رفتار مربیان باید مناسب شأن آنها بوده و الگوهای رفتاری مناسبی را ارائه دهند.
کد خبر: ۶۵۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 24 September 2018

کودکان، بسیاری از آموزه ها را از طریق رفتار الگوبرداری می کنند

به گزارش تابناک قزوین،علیرضا وارثی در آئین آغاز سال تحصیلی جدید که در مهد کودک مدادرنگی برگزار شد اظهار کرد: امروز روز اول بهار علم و تربیت است و تکلیف همه ما در تربیت و آموزش آموزه های دینی و تربیتی و همه مهارت هایی که ضرورت دارد تا نسل جدید بیاموزد از امروز در مجموعه های آموزشی آغاز می شود.

وی افزود: باید با طراحی متنوع در قالب پکیج های آموزشی و دینی بتوانیم این نوگلان را به نقطه ای از توانایی برسانیم که مدیریت آینده کشور به آنها سپرده شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: دو مولفه مهم در این امر دخیل است که یک مولفه طراحی برنامه های مناسب از جانب مسئول و موسس مهاد و مولفه بعدی الگوپذیری کودکان از رفتار مربیان است.

وارثی عنوان کرد: کودکان، بسیاری از آموزه ها را از طریق رفتار الگوبرداری می کنند بنابراین رفتار مربیان باید مناسب شأن آنها بوده و الگوهای رفتاری مناسبی را ارائه دهند.

وی بیان کرد: ارتباط مهاد کودک با خانواده ها بسیار مهم است چرا که وجود این ارتباط موجب کاهش آسیبهای اجتماعی شده و اگر مهاد و خانواده ها در کنار یکدیگر قرار گیرند یقینا خروجی این امر خانواده خوب، جامعه خوب و کشور خوب خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار