نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با صدور پیامی وقوع حادثه تروریستی اهواز را به بازماندگان و همچنین ملت و مقام معظم رهبری تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۵۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 23 September 2018

به گزارش تابناک قزوین،در پیام آیت الله عبدالکریم عابدینی آمده است:جنایت وحشیانه عوامل مزدور استکبار جهانی در رژه نیروهای مسلح شهر اهواز که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از زنان، کودکان و غیورمردان این سرزمین شد، دل هر انسان آزاده ای را متاثر و متالم می کند.


در ادامه این پیام آمده است: کوردلانی که از اقتدار و پیشرفت چهل ساله انقلاب اسلامی و درخشش مقاومت اسلامی در منطقه به ستوه آمده اند، با به شهادت رساندن فرزندان این مرز بوم، سعی بر خودنمایی و برهم زدن امنیت ایران اسلامی دارند، حال آنکه نتیجه این جنایات وحدت و یکپارچگی بیش از پیش این ملت شریف و عزم جدی تر در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است.


در بخش دیگر این پیام آورده شده است: اینجانب این حادثه جانگداز را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده های معزز شهدا تسلیت عرض می کنم و از درگاه خدای متعال علو درجات شهدای این حادثه تلخ، شفای عاجل مجروحین و صبر برای خانواده های این عزیزان را مسئلت دارم.


در حادثه تروریستی و جنایتکارانه روز گذشته رژه نیروهای مسلح در اهواز تعدادی از نیروهای نظامی و همچنین جمعی از مردم که در بین آنان زن و کودک نیز بودند به شهادت رسیده و یا مجروح شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار