به منظور فرهنگ سازی در بحث نظافت شهری؛
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت:به منظور فرهنگ سازی در بحث نظافت شهری؛۵۰۰ دواطلب مردمی با عنوان «پیام آوران پاکی» در مسیرهای عزاداری مستقر می شوند.
کد خبر: ۶۵۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 18 September 2018

500دواطلب مردمی در مسیرهای عزاداری قزوین مستقر می شوند

به گزارش تابناک قزوین،محمد درافشانی در این باره اظهار کرد:در طرح پیام آوران پاکی داوطلبان مردمی در شب و صبح تاسوعا و شب و روز عاشورا در مسیرهای منتهی به معابر اصلی و فرعی، مسرهای اصلی دسته جات عزاداری در کنار پاکبانان زحمت کش پسماند شهرداری قزوین به پاکسازی مسیرهای عزاداری خواهند پرداخت.

وی افزود: همچنین داوطلبان مردمی پیام آوران پاکی با استقرار در مسیرهای عزاداری اقدام به توجیه مسئولان ایستگاه‌های صلواتی جهت استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی و نریختن زباله در معابر و خیابان‌ها می کنند و در یک فرهنگ‌سازی مناسب سیمای شهری را از برخی آلودگی‌ها پاک خواهند کرد.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بیان کرد: داوطلبان مردمی پیام آوران ساعت ۲۰:۳۰ در میدان آزادی «سبزه میدان» در چهلستون تجمع می کنند و سپس در قالب های تیم هایی مختلف در مسیرهای عزاداری ساماندهی می شوند.

درافشانی یکی از کارکردهای مثبت حضور داوطلبان مردمی پیام آوران پاکی در مسیرهای عزاداری را همراه شدن مردم با آنان در پاکسازی شهر ذکر کرد.

طرح پیام آورآن با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین و خانه مشارکت مردم در سلامت استان قزوین برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار