رئیس پلیس آگاهی استان قزوین خبر داد:
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری قاتل جوان ۲۴ ساله در بخش کوهین در کمتر از ۲۴ ساعت پس از کشف جسد خبر داد.
کد خبر: ۶۵۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 18 September 2018

دستگیری قاتل کمتر از ۲۴ ساعت پس از کشف جسد در قزوین

سرهنگ آرش مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: در پی اعلام گزارش ماموران پاسگاه آقابابا مبنی بر مراجعه فردی به پاسگاه و اظهار اینکه برادرش از روز گذشته پس از خروج از منزل تاکنون به منزل برنگشته است رسیدگی به پرونده فقدانی در دستور کار ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران حین انجام تحقیق روی پرونده، جسد فرد فقدانی توسط عوامل پاسگاه در کوه های اطراف داخل دره پیدا که بلافاصله اکیپی از پلیس آگاهی با راهنمایی عوامل پاسگاه به محل کشف جسد اعزام که مشاهده شد جسد مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری قرار گرفته است.

این مقام مسئول بیان کرد: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات در خصوص شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات فنی پلیسی به سارق سابقه دار که با مقتول در ارتباط بوده مشکوک و در یک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل کردند.

به گفته سرهنگ مرادی،متهم در بازجویی ماموران ابتدا از وقوع قتل اظهار بی اطلاعی ولی در مواجه با دلایل و شواهد پلیس به قتل جوان ۲۴ ساله اعتراف کرد.

وی با اشاره به اظهارت متهم که با مقتول به قصد شکار به کوه های اطراف روستا رفته بودند عنوان کرد: متهم پس از قتل جوان ۲۴ ساله بوسیله شلیک گلوله با اسلحه شکاری در کوه های اطراف مقتول را به داخل دره پرتاب می کند.

سرهنگ مرادی یادآور شد: با راهنمایی قاتل، اسلحه شکاری در داخل باغی که پنهان کرده بود کشف و متهم علت قتل را اختلاف شخصی با مقتول اعلام کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان  تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار