فرمانده انتظامی استان خبر داد:
فرمانده انتظامي استان قزوین ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی از آمادگی پليس راه در محورهای مواصلاتی استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۶۵۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 18 September 2018

آمادگی پلیس راه قزوین برای تعطیلات ایام سوگواری سالار شهیدان

به گزارش تابناک قزوین،سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار  تابناک قزوین، اظهار کرد: با توجه به مصادف شدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی با روزهای پایانی تعطیلات تابستانی و پیش بینی افزایش چشمگیر حجم سفر در راه‌های استان، پلیس راه استان قزوین با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از گشت‌های پلیسی محسوس و نامحسوس، ایمنی سفر را در کلیه محورهای مواصلاتی استان قزوین برقرار می‌کند.

وی افزود: تعداد ۲۶ دستگاه دوربین هوشمند ثابت و ۴۸ دستگاه دوربین کنترل سرعت دستی برای کنترل تخلفات رانندگی در جاده های استان جهت رصد کامل نحوه رانندگی رانندگان به منظور برخورد قاطع و پیشگیرانه با تخلفات رانندگان متخلف و جلوگیری از بروز هر گونه حوادث تلخ فعال است.

محمودی بیان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین دارای موقعیت جغرافیایی خاص و استراتژیک می باشد و بعنوان ترمینال و کریدور تردد وسایط نقلیه به استان‌های غربی ، مرکزی شمالی و شمال غرب کشور مطرح است، از عصر روز سه شنبه مورخه ۲۷/۶/۹۷ لغایت روز شنبه مورخه ۳۱/۶/۹۷ شاهد افزایش تردد وسایل نقلیه در کلیه راه‌های استان قزوین خواهیم بود که به منظور ایجاد امنیت ترافیکی و سفری ایمن برای رانندگان محترم پلیس راه استان قزوین با برگزاری جلسات هماهنگی متعدد ، تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ نموده است .

این مقام مسئول با اشاره به استقرار ۶ ایستگاه پلیس راه جاده‌ای و افزایش گشتهای محسوس و نامحسوس و نظارت کامل بر رفتار ترافیکی رانندگان با استفاده از دوربینهای نظارتی و کنترل تخلفات هوشمند خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت و بدون اغماض با تخلفات رانندگان متخلف و توقیف خودروهای آنان برخورد خواهد کرد.

محمودی یادآور شد: با توجه به اینکه به صورت روزانه بالغ بر ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس در حال تردد در جاده های استان می باشند نظارت و کنترل مستمر بر رفتار رانندگان ناوگان مسافربری بالاخص رانندگان اتوبوس‌ها با سامانه هوشمند کنترل الکترونیکی با دقت انجام خواهد شد .

فرمانده انتظامی استان توصیه کرد: رانندگان محترم قبل از شروع سفر از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل نموده و در زمان رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از ارتکاب هر گونه تخلفات رانندگی پرهیز کنند .

وی در انتها گفت: همچنین طی هر ۲ ساعت رانندگی مستمر ۳۰ دقیقه استراحت کنند زیرا علت اصلی اغلب تصادفات در راه‌های استان قزوین ناشی از خستگی و خواب آلودگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار