فرمانده انتظامی تاکستان خبر داد:
فرمانده انتظامی تاکستان گفت:4 هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در تاکستان و 3 هزار و 500 لیتر نیز در آوج کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۶۵۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷ 17 September 2018

کشف بیش از 7000 لیتر سوخت قاچاق در تاکستان و آوج

به گزارش تابناک قزوین،سرهنگ رسول فراهانی در این باره اظهار کرد: مأموران انتظامی بخش «خرمدشت» حین گشت زنی در سطح حوزه به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی مأموران از مدارک راننده خودرو مشخص شد وی فاقد مجوز حمل سوخت بوده و خودرو برای بررسی بیشتر به مقر پلیس انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی تاکستان بیان کرد: با حضور نماینده شرکت نفت و بازدید به‌عمل‌آمده توسط کارشناس مربوطه مشخص شد سوخت گازوئیل قاچاق و در بازرسی از تانکر خودرو مقدار 4 هزار لیتر سوخت گازوئیل کشف و تحویل شرکت نفت شد.

فراهانی با اشاره به ارزش تقریبی 88 میلیون ریالی سوخت کشف‌شده تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قانونی معرفی شد.

 سرهنگ منصور خدایی فرمانده انتظامی آوج نیز اظهار کرد: مأموران انتظامی بخش آبگرم حین گشت زنی در سطح حوزه حوالی سه‌راهی «کلنجین» به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی مأموران از مدارک راننده خودرو مشخص شد وی فاقد مجوز حمل سوخت بوده و خودرو برای بررسی بیشتر به مقر پلیس منتقل که در بازرسی از کامیون مقدار 3 هزار و 500 لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف شد.

خدایی با اشاره به ارزش تقریبی 77 میلیون ریالی سوخت کشف‌شده تصریح کرد: سوخت تحویل شرکت نفت و متهم با تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قانونی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار