رئیس کل دادگستری استان قزوین:
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: اسامی مخلان نظام اقتصادی باید به مردم معرفی شوند چون در برخی از احتکارهای اخیر مشاهده شد که بعضی از افراد ذی نفوذ نیز در این اقدام ناپسند دست داشتند.
کد خبر: ۶۵۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 16 September 2018

مخلان نظام اقتصادی و دست های پنهان آن باید به جامعه معرفی شوند

به گزارش تابناک قزوین،حجت الاسلام نورالله قدرتی روز یکشنبه در نشست شورای مسئولان قضایی استان که در سالن جلسات اداره کل زندان های قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی و کسانی که به دنبال اخلال در نظام اقتصادی کشور هستند جدی است و بر اساس قانون با این افراد برخورد خواهد کرد و در مقابل آنان با قاطعیت خواهیم ایستاد.

وی افزود: امروز شرایط اقتصادی کشور بسیار حساس است و باید همه دست به دست هم دهیم تا از این بحران اقتصادی پیش آمده به سلامت عبور کنیم اما متاسفانه برخی زیاده خواهان خود را در کنار دشمن قرار می دهند و با بعضی اقدامات خود به دنبال سودجویی و اخلال در نظام اقتصادی کشور هستند که به واقع این اقدامات آنان خیانت به نظام و مردم است.

این مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: هشدارها قبلا توسط دستگاه قضایی به احتکار و اختفا کنندگان کالا داده است و از این پس احتکار کنندگان منتظر برخورد سخت و بدون اغماض دستگاه قضایی باشند و انتظارمان بر این است سازمان تعزیرات اشد مجازات قانونی را برای این افراد در نظر بگیرد.

وی ادامه داد: اسامی مخلان نظام اقتصادی و دست های پنهان آن باید به مردم و جامعه معرفی شوند چون در برخی از احتکارهای اخیر مشاهده شد که بعضی از افراد ذی نفوذ نیز در این اقدام ناپسند دست داشتند.

 قدرتی تاکید کرد: امروز باید همه با اقتصاد مقاومتی در مقابل جنگ اقتصادی دشمن بایستیم و نگذاریم دشمن از این طریق به ما لطمه ای وارد کند و لازمه تحقق این امر مهم همسویی و در کنار هم بودن مردم و مسئولان است.

رئیس شورای مسئولان قضایی استان در ادامه بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کرده اند، دستگاه قضایی همه تلاش خود را برای مقابله با مفسدان اقتصادی، مخلان بازار و محتکران به کار گرفته است و در مسیر قانون با تمامی آنها برخورد خواهد کرد و به همه مسئولان هشدار می دهیم که برای حمایت از مخلان و مفسدان اقتصادی خود را واسطه آنان با دستگاه قضایی قرار ندهند.

رئیس کل دادگستری قزوین خاطر نشان کرد: شعبه ویژه رسیدگی به پرونده مفاسد اقتصادی در استان قزوین تشکیل و این قبیل پرونده ها در استان قزوین توسط قضات مجرب و به سرعت رسیدگی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار