رسانه ها از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق و رهگیری موشک ها از سوی پدافند هوایی ارتش سوریه خبر دادند.
کد خبر: ۶۵۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶ 16 September 2018

حمله موشکی اسرائیل به دمشق/ انفجار در نزدیکی فرودگاه

به گزارش تابناک قزوین،خبرگزاری رسمی سوریه از وقوع حمله موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق و مقابله پدافند ارتش این کشور با این حمله در اطراف فرودگاه خبر داد.

در همین رابطه ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد سامانه‌های پدافند هوایی این کشور، موشک های دشمن صهیونیستی که فرودگاه بین المللی دمشق را مورد حمله قرار دادند، رهگیری و شماری از آنها را منهدم کرده است.

خبرگزاری سانا نیز به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد موشک هایی که از سوی اسرائیل به سوی فرودگاه دمشق شلیک شده بود از طریق سامانه های دفاع موشکی ارتش رهگیری شده است.

از سوی دیگر یک مقام ارتش صهیونیستی با خودداری از تایید این خبر به خبرگزاری رویترز گفت: ما گزارش های خارجی منتشر شده در این خصوص را تایید نمی کنیم.

گزارش ها حاکی از آن است که پدآفند ارتش سوریه حداقل ۴ موشک به سمت موشک های مهاجم اسرائیلی شلیک کرده است. بنابر گفته منابع سوری، جنگنده های اسرائیلی از پشت مرزهای سوریه اقدام به شلیک موشک های خود کرده اند.

هدف اصلی این حمله دقیقا مشخص نیست، با این حال به نظر می رسد فرودگاه بین المللی دمشق، یکی از انبارهای بیرون از فرودگاه و یک پایگاه دفاع هوایی در اطراف فرودگاه مواردی هستند که احتمالا از اهداف حمله جنگنده های اسرائیلی بوده و قبلا هم هدف قرار گرفته اند.

پرواز هواپیماهای تجسسی اسرائیلی از بامداد امروز بطور مقطعی در اطراف مرزهای سوریه و لبنان ادامه داشته و همچنان ادامه دارد. یک فروند هواپیمای شاویت نیروی هوایی اسرائیل درحال حاضر درحال پرواز در آسمان منطقه است. از تلفات احتمالی این حمله تا بدین لحظه خبری مخابری نشده است.

ضمنا پرواز گسترده پهپادهای شناسایی رزمی ارتش اسرائیل از حدود یک ساعت پیش بر فراز اسمان لبنان شروع شده. احتمال حملات جدید به سوریه هست این پهپادها دوربرد و حامل موشکهای میان برد هست. احتمال زدن حمص، بادیه، تی ۴ و دمشق هست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار