رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: میزان کل واردات استان در سال 93 حدود 931 هزار تن به ارزش 549 میلیون دلار بوده است.
کد خبر: ۶۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸ 23 July 2015
راضیه علیرضایی در نشست خبری که به مناسبت هفته صنعت و معدن در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: خراسان رضوی استانی توسعه یافته در کشور محسوب می‌شود و به دلیل داشتن شاخص‌های توسعه دارای خدمات برتر صنعتی است.

وی افزود: در خراسان رضوی توسعه متوازن و پایدار با احتساب گردشگری مذهبی باید مورد توجه قرار گیرد، همچنین در سند بالادستی توسعه صنعتی استان در سال‌های آینده مورد تاکید قرار گرفته است.

علیرضایی تصریح کرد: در توسعه متوازن و پایدار خراسان رضوی توسعه صنعت استان دیده شده است و در سند آمایش کشوری رشد هشت درصدی صنعت، استان خراسان رضوی را به نقطه مدنظر می‌رساند و مشکلاتی مانند بیکاری حل می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه استان در زمینه صنایع غذایی، ساخت محصولات شیمیایی و کانون‌های غیرفلزی از وضعیت خوبی برخوردار است، گفت: در سال 93 آمار تولید در استان فراز و فرود داشت که این امر به دلیل سیاست‌های خروج از رکود کشور در دولت بود.

وی با بیان اینکه میزان کل واردات استان در سال 93 حدود 931 هزار تن به ارزش 549 میلیون دلار بوده است، تصریح کرد: در برخی کالاها مانند روغن نباتی، پودر کاغذ، کارتن و دارو افزایش تولید را در خراسان رضوی شاهد بوده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار