مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی قزوین خبر داد:
مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی قزوین گفت: تا کنون ۸۵ تن گوشت قرمز وارداتی در سطح استان توزیع شده است و از ابتدای سال تا کنون ۴۲۰ تن گوشت مرغ منجمد را توزیع کرده‌ایم.
کد خبر: ۶۵۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 13 September 2018

توزیع بیش از ۸۵ تن گوشت قرمز گرم وارداتی در استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک قزوین، با بیان اینکه گوشت قرمز گرم وارداتی در ۱۸ فروشگاه استان توزیع می‌شود اظهار کرد: در هر زمانی که این گشت وارد استان می‌شود سعی میکنیم ۱۸ تا ۲۵ فروشگاه در سطح استان را پوشش دهیم.

وی افزود: گوشت قرمز گرم وارداتی با قیمت ۳۸هزار و ۵۰۰ برای ران و ۳۶ هزار و ۵۰۰ برای سردست توزیع می‌شود.

رحمانی بیان کرد: تا زمانی که بازار تنطیم شود، توزیع گوشت قرمز گرم وارداتی و مرغ منجمد ادامه خواهد داشت.

این مسئول با بیان اینکه بنا بر بضاعتی که در استان داریم اقدام به توزیع می‌کنیم بیان کرد: سعی شده در هفته دو یا یک بار توزیع داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی در بحث نظارتی بر نحوه توزیع گوشت گرم وارداتی فعالیت دارند و تا کنون تحلفات ناچیزی در این حوزه رخ داده است.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی قزوین گفت: تا کنون ۸۵ تن گوشت قرمز وارداتی در سطح استان توزیع شده است و از ابتدای سال تا کنون ۴۲۰ تن گوشت مرغ منجمد را توزیع کرده‌ایم.

رحمانی بیان کرد: هر زمان که قیمت مرغ در بازار از نرخ دولتی خارج شود اقدام به توزیع گوشت منجمد مرغ می‌کنیم که پس از تعادل نرخ‌ها در بازار این توزیع متوقف می‌‌شود.

وی یادآور شد: در یک ماه اخیر که با گرانی مرغ مواجه شده‌ایم روزی ۸تا ۱۰ تن گوشت منجمد مرغ را توزیع کرده‌ایم.

این مسئول افزود: گوست منجمد مرغ در سطح فروشگاه‌ها با نرخ ۶ هزار و ۷۵۰ تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

رحمانی یادآور شد: با توجه به قرارگیری در ایام محرم برای تامین گوشت هیئت‌های مذهبی تمهیداتی در نظر گرفته شده که توسط اداره اوقاف و تعزیرات برنامه ریزی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار