در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی :
تابناک هرمزگان- استفاده از ارز دولتی جزو اختیارات استان نیست و باید در جلسات خود درخصوص آنچه که در هرمزگان میتوانیم انجام دهیم بحث کنیم.
کد خبر: ۶۵۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ 09 September 2018

 به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز اکرمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان نیز در این نشست با بیان اینکه برای نهاده های کشاورزی(کود ، سم ، بذر) پیشنهادی مشخص باید ارایه شود گفت: استفاده از ارز دولتی جزو اختیارات استان نیست و باید در جلسات خود درخصوص آنچه که در هرمزگان میتوانیم انجام دهیم بحث کنیم.

 وی با طرح این سوال که اکنون مشکل کشاورز ما در زمینه بذر، کود و سم چیست؟ خواستار ارایه پیشنهاد اجرایی از بخش دولتی و خصوصی شد و گفت:کارهای بزرگ از مسیر کارهای کوچک انجام می شود و در این نشست شاهد گفتگوی بخش خصوصی با دولت هستیم و به همین دلیل بهتر است در تمام جلسات جهت پذیرایی، از محصولات کشاورزی داخل استان استفاده شود تا شاهد یک گردش اقتصادی نیز باشیم.

اکرمی با تأکید بر بازاریابی محصولات مرغوب کشاورزی استان گفت: باید بازاریابی را از خودمان شروع کنیم تا محصولاتمان بر سر سفره استان بیاید.

وی با تاکید بر اینکه از رهگذر گفتگوی بخش خصوصی و دولت باید یک خروجی وجود داشته باشد اضافه کرد: حتی یک اقدام و تصمیم که گرفته میشود باید اجرایی شود و گرنه سالیان سال از گفتگو و تصمیمات چیزی خارج نخواهد شد و اگر تصمیماتمان عملی نشود عمرمان را به بطالت گذراندهایم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان ضمن درخواست ارائه یک پیشنهاد شفاف، دقیق و روشن از سوی مدیران درخصوص محصولات کشاورزی افزود: همه ما درون یک کشتی هستیم و رمز موفقیت و عبور از شرایط امروز برای همه ما تنظیم بازار است.

این مقام مسئول با بیان اینکه زمانی که ارزش پول یک کشور کاهش پیدا میکند بهشت صادرات است گفت: با اقدامات پلیسی نمیتوان کاری انجام داد و اگر چیزی ممنوع شود قاچاقچیان از آن استفاده کرده و سود میبرند.

اکرمی با بیان اینکه 14 مرز مجاز دریایی و هوایی در استان هرمزگان وجود دارد اضافه کرد: ظرفیتهای استان مغفول مانده است، به عنوان مثال ما با قطر مرز مشترک داریم، یعنی تنها راه تنفس قطر، ایران ،و یکی از راههای حیاتی قطر، استان هرمزگان است، اما نمی‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت عمان و قطر در بخش محصولات کشاورزی گفت: کلیه محصولات کشاورزی مورد نیاز قطر می تواند از هرمزگان ارسال شود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار