استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: استارت آپ ها از اهمیت بالایی برخوردارند چرا که نیازهای جدید بشر را شناسایی کرده و به آنها پاسخ می دهند.
کد خبر: ۶۵۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ 05 September 2018

استارت آپ ها نیازهای جدید را شناسایی و به آنها پاسخ می دهندبه گزارش تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی در اختتامیه رویداد استارت آپی روستایی منطقه یک کشور اظهار کرد: امروز تمام نقاطی که ولو یک انسان در آن زندگی می کند می تواند محرک توسعه باشد چون دسترسی به علم و فناوری دیگر مانند گذشته محدود و سخت نیست.

به گفته وی،کسب و کارها در گذشته حاصل تجربه بشر بود و براساس همان نیازها تعریف و تدوین می شد اما امروز کسب و کارها مبتنی بر ایده و دانش و براساس نیازهای متنوع بشر شکل می گیرند.

وی بیان کرد: امروز اگر از تاثیر استارت آپ ها در توسعه هر قدر گفته شود کم است تا جایی که شرکت های این حوزه باید در عرصه های مختلف اجتماع حضوری جدی و پررنگ داشته باشند.

زاهدی تاکید کرد: امروز استارت آپ ها به دریایی می مانند که ممکن است در حرکت و غواصی در داخل آن تلفات هم بدهیم اما باید همچنان در آن روبه جلو و امیدوار حرکت کنیم.

استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: ما در فلسفه هنر چهار دوره سنت، مدرنیته، پست مدرنیته و ترنس مدرن را پشت سر گذاشته ایم که هر یک از ویژگی های خاص خود را دارند.

وی اضافه کرد: در دوره سنت یک جا توقف می کنیم و به همان چیزی که موجود است می پردازیم و در دوره مدرنیته حرکت رو به جلو را آغاز می کنیم و در پست مدرن گاهی اوقات هنگام جلو رفتن به عقب نیز نگاه می اندازیم اما در دوره چهارم یا ترنس مدرن به همه چیز توجه داریم تا چیزی از نگاه مان پنهان باقی نماند و در اصل استارت آپ نیز نگاه کردن به همه جا و حرکت رو به جلو است.

نخستین رویداد کسب و کار آینده روستایی منطقه یک کشور (استارت آپ ویکند) با حضور استان های گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان و به میزبانی قزوین با ارایه 150 طرح و ایده مربوط به امور روستاها در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی این شهر از دهم شهریور ماه جاری در حال برگزاری بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار