مدیرکل دفتر روستایی استانداری:
مدیرکل دفتر روستایی استانداری گفت: 150 ایده برتر در استارت آپ روستایی قزوین بررسی می‌شود.
کد خبر: ۶۵۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 03 September 2018

150 ایده برتر در استارت آپ روستایی قزوین بررسی می‌شود

به گزارش تابناک قزوین نخستین رویداد کسب‌وکار آینده روستایی «استارت آپ» با بررسی ۱۵۰ ایده برتر در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین افتتاح شد.

نخستین رویداد کسب‌وکار آینده روستایی «استارت آپ» با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین، اکرم نجفی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین و ایده پردازان استان‌های مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین افتتاح شد.

اکرم نجفی مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین در مراسم افتتاح این رویداد اظهار کرد: این رویداد به‌منظور کمک به توسعه کسب‌وکار روستایی و ارائه تسهیلات به‌صورت هدفمند از دهم شهریورماه به مدت چهار روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برپاشده است.

وی افزود: در استارت آپ روستایی ۱۵۰ ایده برتر از استان‌های قزوین، گیلان، مازندران، اردبیل و زنجان ارائه‌شده که ۵۰ ایده از قزوین ارائه‌شده است ضمن اینکه ۵۰ مربی و داور ملی در مدت سه روز ارزیابی ایده‌ها را بر عهده دارند و در پایان پنج ایده برتر تقدیر شده و از تسهیلات ارزان‌قیمت برخوردار می‌شوند.

به گفته نجفی، مهم‌ترین محورهای این استارت آپ روستایی در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی، بهداشت و سلامت، کشاورزی، شیلات و دام‌پروری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، تولیدات بومی و محلی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، محیط‌زیست و پسماند و بازاریابی فروش است.

گفتنی است، استارت آپ روستایی در ۶ منطقه کشور برگزار می‌شود که منطقه یک شامل استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل و زنجان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار