مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در استان خوزستان پس از هشت سال وقفه از ١٠ تا ١٤ شهریور 97 در سینما بهمن اهواز به اجرا در خواهد آمد.
کد خبر: ۶۴۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 29 August 2018

محمد جوروند در نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این جشنواره ١٠ شهریور 97 در سینما بهمن اهواز با حضور کودکان و نوجوانان خوزستانی برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به فیلم‌هایی که در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اکران خواهند شد گفت: امسال سه فیلم خارجی و هفت فیلم ایرانی در این جشنواره اکران خواهد شد.

جوروند ادامه داد: در این جشنواره علاوه بر اکران فیلم‌ شاهد برنامه‌های جنبی از جمله نقد و بررسی فیلم‌ها، کارگاه عروسک‌سازی و کارگاه فیلم‌برداری و عکاسی با موبایل برای کودکان و نوجوانان نیز خواهیم بود.

 دبیر سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در استان خوزستان خاطرنشان کرد: هیات داوران این جشنواره را تعدادی از کودکان و نوجوانان تشکیل خواهند داد که پس از تماشا و نقد و بررسی فیلم‌های اکرا شده آثار برتر را معرفی خواهند کرد.

جوروند گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان خوزستان برای برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری امیدواریم در آینده‌ای نزدیک جشنواره بین‌امللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به میزبانی استان خوزستان برگزار شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار