مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: تاکنون هفت هزار و 941 تعاونی مورد بازرسی مالی و حسابرسی قرار گرفته که از این تعداد یک هزار و 850 بازرسی در واحدهای تولیدی، یک هزار و 650 مورد در واحدهای صنعتی و مابقی مربوط به صنعت ساختمان، خدماتی و غیره می باشد.
کد خبر: ۶۴۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 29 August 2018

به گزارش تابنک ایلام ؛ شکراله شیرخانی  اظهار داشت: در بخش روابط کار تاکنون یک هزار و 425 دادخواست، 671 تجدید نظرخواهی، یک هزار و 201 رای صادره در هیات تشخیصی و پنج هزار و 819 رای صادره در هیات حل اختلاف صورت گرفته است که میانگین زمان رسیدگی در هیات تشخیص11 روز و در حل اختلاف 13 روز است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام افزود: یک هزار و 905 تعاونی فعال در استان ایلام وجود دارد که 23 درصد اعضای آن ها معادل 434 نفر را زنان تشکیل می دهند.

شیرخانی تعداد مقرری بگیران را 713 مورد اعلام کرد و گفت: استان ایلام دارای تعداد 52 تشکل کارگری، کارفرمایی و انجمن صنفی کارگری کارفرمایی فعال است که 13 تشکل در این بازه زمانی تشکیل شده و 116 شرکت خدماتی طی 20 جلسه کمیته استانی رتبه بندی و تایید صلاحیت شده اند.

وی از دیگر اقدامات این بخش را توزیع 2 مرحله طرح سبد کالا برای اقشار محروم و آسیب پذیر تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان ایلام میان بیش از 80 هزار نفر، برگزاری بیست و نهمین جشنواره امتنان ازکارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استانی و برگزاری دوازدهمین و سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان اعلام کرد.

به گفته شیرخانی، برگزاری همایش پیشگیری اولیه از اعتیاد در محیط کار، اجرای کارگاه های آموزشی سبک زندگی سالم ویژه روسا، کارفرمایان و بهبان ها و برگزاری همایش سلامت روانی در شرکت پالایش گاز ایلام از دیگر اقدامات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی اضافه کرد: اقدامات این حوزه در بخش ورزشی نیز 15 مورد اعزام تیم های ورزشی به مسابقات قهرمانی کارگران کشور، برگزاری 2 جشنواره رفاهی، تفریحی، ورزشی و خانوادگی در سطح استان و کسب رتبه استان برتر در فرایند ارزیابی عملکرد حوزه ورزش کارگری در سطح کشور است./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار