امام جمعه موقت قزوین:
امام جمعه موقت قزوین گفت: بسیاری از مشکلات هیچ ربطی با تحریم ندارد و از سوء مدیریت است.
کد خبر: ۶۴۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷ 25 August 2018

بسیاری از مشکلات هیچ ربطی با تحریم ندارد/بیان انتقادات هرگز به معنای زیر سوال بردن دولت نیست

به گزارش تابناک قزوین ،حجت الاسلام علی قابل در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین در مسجدالنبی با اشاره به مناسبت های روز،ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم اظهار کرد: از میان اعیاد بزرگ شیعیان مانند عید فطر، قربان و غدیر باید گفت عید اول ما غدیر است.

خطیب جمعه قزوین بیان کرد: هفته دولت با گرامیداشت شهدایی چون رجایی و باهنر آغاز می شود و یکی از برنامه ها انعکاس خدمات دولتمردان به مردم است ضمن اینکه در نظام اسلامی برکات زیادی نصیب کشور شده و استقلال، عزت و آزادی و حفظ تمامیت ارضی، مردم سالاری دینی، رشد علمی و افزایش باسوادی از موارد اهم دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

قابل با بیان اینکه قدرت نظامی امروز ایران اسلامی مرهون انقلاب است افزود: جاده سازی، تامین آب، برق، گاز، مخابرات، خدمات عمرانی از اقدامات مهمی است که در هفته دولت انجالم می پذیرد که در نتیجه شایسته است این فعالیت ها به مردم اطلاع رسانی شود.

امام جمعه موقت قزوین یادآورشد: برخی ها معتقدند چون رهبر معظم انقلاب از دولت حمایت کرد پس باید انتقادات را کنار گذاشت در حای که بیان انتقادات هرگز به معنای زیر سوال بردن دولت نیست بلکه یادآوری وعده هایی است که مطرح شد ولیکن عملی نشده است.

وی اضافه کرد: وقتی رئیس جمهور وعده داده و به آن عمل نکرده و آنچه می بینیم بیکاری و مشکلات اقتصادی است باید انتقاد کنیم تا دولتمردان به خود آیند و تعهدات خود را فراموش نکنند از سوی دیگر، خدمات داده شده به مردم متناسب با وعده ها و شعارها نبوده است و مردم توقع دارند بیکاری و گرانی حل شود.

وی اضافه کرد: مسئولان گفتند اقتصاد را به شرایطی می رسانند تا مردم از گرفتن یارانه خجالت بکشند اما وضعیت را به کجا رساندند که صدای مردم درآمده است.

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه با اشاره به به حرکات غیر اخلاقی ترامپ اظهار کرد: این دیوانه آنقدر رسوایی داشته که همه فهمیده اند و توهین رئیس جمهور آمریکا به مردم آفریقا، ترکیه و روسیه همه را متعجب کرده و رسوایی اخلاقی این فرد دیگر آوازه جهان شده است.

قابل بیان کرد: اگر گفتیم مذاکره با آمریکا اشتباه است به خاطر همین مسائل اخلاقی است و نمی توان به ترامپ رسوا اعتماد کرد و اگر مردم صبوری کنند به موفقیت خواهیم رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار