از سوی مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری قزوین انجام شد:
مشاور استاندار گفت: هدف از ازدواج،تامین آرامش روحی است.
کد خبر: ۶۴۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 15 August 2018

بازدید از مرکز ازدواج آسان مهر ستارگان قزوین

به گزارش تابناک قزوین، مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان وخانواده به مناسبت سالروز ازدواج زوج آسمانی " حضرت فاطمه زهرا (س) وحضرت علی (ع) " از مرکز ازدواج آسان مهر ستارگان بازدید وبا دست اندرکاران اجرایی این موسسه کفتگو کرد. 

"معصومه مرادیان"  اشاره کرد: خانواده قلب تپنده جامعه است وتمامی انسانهایی که تلاش می کنند امر مقدس ازدواج نقش ببندد وحاصل آن در قالب تشکیل خانواده متبلور گردد به نوعی در ثواب  این امر خداپسندانه سهیم هستند.

 وی اظهار کرد: ازدواج در دین ما یک امر مقدس , آئینی وسنتی است وپیامبر اکرم (ص) برآن تاکید داشته ویگانه دختر خود را به ازدواج ترغیب کرده واو را به عقد فردی درآوردند که مظهر شرف, عدالت, مردانگی وغیرت است. 

مشاور استاندار افزود: ازدواج موفق می بایست برپایه مبانی اعتقادی, تناسب فرهنگی , سلامت روان و عشق ومحبت شکل گیرد لذا وظیفه شماعلاوه بر تسهیل وتسریع در ازدواج آسان, ترویج فرهنگ ازدواج آسان  در بین جوانان جامعه است. 

این مسئول در ادامه افزود: هدف از ازدواج تامین آرامش روحی است وزوج پس از ازدواج وارد مسکن می شوند ومسکن برگرفته از واژه سکینه و به معنای محل آرامش است.

 در پایان رضایی مدیر کانون ازدواج آسان مهر ستارگان در خصوص فعالیتهای مؤسسه توضیحاتی ارائه نمود وافزود:کانون ازدواج آسان مهرستارگان فعالیت خود را از سال 89 با اهداف ذیل آغاز نموده است. 

1 - تلاش در جهت ترویج فرهنگ ازدواج آسان و پایدار

2- ترویج و برگزاری مراسمات ازدواج به دور تجملات

3- ایجاد زمینه ازدواج برای جوانان و جلوگیری از تجملات و بستر سازی مناسب برای تشکیل خانواده و آموزش برای تقویت بنیان خانواده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار