ستاندار قزوین در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان خبرداد:
استاندار قزوین در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان از افزایش ۴۳ درصدی صادرات استان در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۶۴۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 12 August 2018

افزایش ۴۳ درصدی صادرات استان در سه ماهه اول امسالبه گزارش تابناک قزوین عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان که باحضور مهندس سید حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی از اولویت های مهم حوزه اقتصادی استان است و در این زمینه لازم است حداکثر همکاری و مساعدت از سوی مدیران صورت بگیرد.

وی افزود:حمایت از حقوق سرمایه گذاران در دستگاه های اجرایی باید به یک فرهنگ و رویه تبدیل شود و دغدغه ها و انتظارات آنها به شکل مطلوبی پیگیری و مرتفع شود.

استاندار قزوین با اشاره به افزایش حجم صادرات استان اظهار داشت:حجم صادرات استان قزوین در سه ماهه اول امسال ۲۳۷ میلیون دلار می باشد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد رشد را نشان می دهند.

زاهدی گفت: البته همه باید تلاش کنیم که حجم صادرات استان را افزایش دهیم و موانع و محدویت های موجود در تحقق این هدف را برطرف کنیم.

وی عنوان کرد: بخش زیادی از مسائل و مشکلات واح های تولیدی و صادرکنندگان در بخش های خدماتی از قبیل آب،برق،گاز،تامین اجتماعی و امور مالیاتی در استان قابل حل است و دستگاه ها باید حداکثر همکاری در این زمینه ها را داشته باشند.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه از صادرکنندگان برتر استان تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار