مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نیشابور گفت: مردم خیر و نیک‌اندیش نیشابور در مراسم جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد مبلغ 193 میلیون تومان کمک کردند.
کد خبر: ۶۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰ 21 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی احمد همت‌آبادی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند، برخی از زندانیان جرائم غیرعمد نظیر تصادف، مهریه و موارد مالی در زندان محبوس هستند که روی ناخوش دنیا آنان را پشت میله‌های سرد و بی روح زندان گرفتار کرده است.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد زمانی که متوجه می‌شوند، فردی در زندان است، نسبت به خانواده وی نگاه منفی پیدا می‌کنند که این موضوع برای خانواده‌های آنها زجرآور است.

این عضو شورای شهر نیشابور با بیان اینکه جشن‌های گلریزان یکی از سنت‌های حسنه و ماندگار کشور پهناور ایران اسلامی است، گفت: جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیرعمد و محکومان مالی همه ساله در نیشابور برگزار می‌شود و امسال هم مردم خیر و نیک‌اندیش نیشابور در مراسم جشن گلریزان مبلغ 193 میلیون تومان کمک کردند.

همت‌آبادی خاطرنشان کرد: انجمن حمایت از زندانیان نیشابور یکی از مراکز موفق در کشور است که در سال گذشته 11 محکوم به اعدام و 75 زندانی در نیشابور آزاد شدند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نیشابور مبلغ بدهی زندانیان سال گذشته را حدود 25 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این مبلغ نزدیک به 5 میلیارد ریال آن توسط شکات زندانیان بخشیده شد و همچنین بیش از 284 میلیون ریال کمک بلاعوض انجمن بوده و مابقی آن توسط ستاد دیه استان و تسهیلات بانکی زندانیان پرداخت شده است.

همت‌آبادی از نکات برجسته جشن گلریزان امسال را اهدای دو تابلو توسط دو هنرمند عنوان کرد و گفت: در یک مزایده دو نیکوکار به نام‌های خانم منتظری و آقای جلال آبادی به مبلغ 75 میلیون ریال به نفع خانواده‌های نیازمند کمک کردند، همچنین هزینه دو سفر کربلا توسط فرماندار نیشابور به پدر و مادر یک مقتول که از اعدام شاکی خود گذشت کردند اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار