کاهش 30 درصدی بار ترافیکي میدان سید حسن نصرالله
کد خبر: ۶۴۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 07 August 2018

رییس کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر یزد از تبديل میدان «سید حسن نصرالله» به چهار راه خبر داد و گفت: این طرح با اعتبار 500 میلیون تومان تا پایان تابستان تکمیل خواهد شد .

«محسن عباسی هرفته» با اشاره به آغاز عمليات اجرايي تبديل میدان «سید حسن نصرالله» واقع در منطقه كوي سيلو به تقاطع چهارراه، اظهار کرد: این طرح عمرانی توسط مشاور برجسته کشوری از مرکز پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس تهیه و تدوین شده است .

وی بیان کرد: این طرح عمرانی با اعتباری حدود 500 میلیون تومان تا پایان فصل تابستان تکمیل و تغییرات لازم براساس مصوبه شورای ترافیک، اعمال می‌شود .

این مسئول تاثير اجرای این طرح بر کاهش ترافیک اين ميدان يادآور شد و خاطرنشان کرد: با اجراي اين طرح حدود ۳۰ درصد از وضعیت ترافیکی آن محدوده کاهش پیدا می‌کند و به یقین در بازه چند ساله، منجر به بهبود وضعیت ترافیکی شهر خواهد داشت .

وی با بیان این که طرح مذکور از اولویت‌های طرح جامع ترافیک شهر انتخاب شده است، گفت: از بین گزینه‌های متعدد، این گزینه با توجه به طرح جامع ترافیک شهر انتخاب شده است .

وي با اشاره به اهمیت طراحي علمی براي اجرای طرح ‎ های عمرانی، تصریح کرد: مبحث ترافیک، يك موضوع کاملاً تخصصی است لذا علاوه بر توجه به اظهارنظرهای عامیانه، توجه به مسیر علمی این طرح‌ها در اولویت قرار دارد .

عباسی هرفته در پایان با اشاره به این که راه حل اساسی مشکل ترافیک، توسعه و استفاده از حمل و نقل عمومی است، تاكيد كرد: مسئله ترافیک باید به صورت شبکه‌ای و یکپارچه حل شود و اصلاح کامل یک گره بدون اصلاح شبکه پیرامونی آن امکان‌پذیر نیست در غیر این صورت باید خود را برای ماندن در ترافیک شهر در سال‌های آینده آماده کنیم .

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار